Spillrom
Sjiraffen8
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede8
Mobilspill
Pågående8 277

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Linda782008-10-13 19:52
Antall innlegg: 17

Oppdatering
Har store problemer med ordspill om dagen, bokstavene følger ikke med musa opp lenger og etter at jeg har lagt ordet mitt så plinger det dobbelt og da har motstanderen også lagt ord uten at jeg har sett mitt ord først. En annen ting er at jeg har blitt kastet ut når jeg har gått inn på motstanderen for å se hvem det er jeg spiller mot.Har hørt at det er mulig å oppdatere inne på ordspill.Er det tilfelle? Eller hva kan dette skyldes?
Håper noen kan gi meg ett svar, elsker å spille, men synes ikke at det er noe artigt lenger så lenge jeg sliter, hver gang....
Mvh
Linda

kateevig2008-10-13 19:59
Antall innlegg: 45

Hei
Har opplevd det samme i hele ettermiddag. Litt irriterende! Håper det er forbigående:)

Scrabla2008-10-13 20:02
Antall innlegg: 2275

Jeg spiller på forskjellige maskiner og har merket noe av det du sier på andre PCer enn den jeg pleier å bruke.
I de tilfellene har det vært forskjellige årsaker til problemene.
Nettet i området eller bygningen kan være ustabilt eller overbelastet.
Maskinen kan ha lite minne (altså ikke harddisken) eller den og fellesserver kan være opptatt med nedlastinger av forskjellige slag. (Også når du ikke vet det)
Du spør om oppdatering, og det kan jo gjøres på flere måter som det tipses om i forum, men min erfaring er at det er best å logge ut av alle program og helst restarte maskinen av og til. Oppgavebehandlingen i Windows gir også en grei oversikt over ytelse og prosesser.
Hvis vi gjør det vi kan lokalt, så håper vi at ordspillredaksjonen følger med på at nettsiden går så jevnt som mulig.

kateevig2008-10-13 20:07
Antall innlegg: 45

Spiller 90% av tiden på samme pc- problemet er der...

Linda782008-10-13 20:10
Antall innlegg: 17

Takk for tilbakemeldinger.
Jeg har brukt den samme makina hele tiden og det er bra minne her, dette er noe som har dukka opp i det siste. Men jeg skal se hva jeg kan få gjort her og så håper vi at ting blir bedre etterhvert :o)
Ha en fin kveld :o)
Linda

2905332008-10-13 20:38
Antall innlegg: 38

alt forsvant under spillet og nå kommer jeg ikke inn igjen. hva gjør jeg ??

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?