Spillrom
Sjiraffen | 8 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 8 |
Mobilspill
Pågående | 8 277 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
key - Ikke medlem lenger | 2008-10-20 01:03 | |
![]() | Avbrudd Jeg har plutselig mistet 1000 poeng i ranking fordi jeg ble koblet fra...Er det riktig? Jeg kan da ikke for at det skjer noe uventet mht. tilkoblingen?? | |
reguah - Ikke medlem lenger | 2008-10-20 01:06 | |
![]() | 100 kanskje:) | |
key - Ikke medlem lenger | 2008-10-20 01:44 | |
![]() | ja, det blir litt mye surr så seint på natta... ;-) | |
Logos2008 - Ikke medlem lenger | 2008-10-20 05:33 | |
![]() | Både jeg og kona har fått ufrivillige avbrudd i spillet, gjerne like før slutten. Kjedelige greier. det er nok ikke du, key, som surrer. | |
Alfa93 | 2008-10-20 15:44 | |
![]() | Spillet kan ikke vite når du detter ut av nettet og når du bare trykker på det røde krysset; du blir koblet av like fullt. For at folk ikke skal avbryte et spill på denne måten, må man miste ranking uansett hvordan man detter ut. De fleste her synes jo det er fint at en motspiller mister ranking når h*n avbryter, men man kan avbryte på mange forskjellige måter. Det enkleste er å trykke `gi opp`, men det virker kanskje ikke så feigt å trykke rødt kryss... ? Uansett: Spillet kan ikke vite hvorfor du ikke lenger henger med, så derfor mister du ranking uansett på hvilken måte du avbryter, enten det er din egen skyld eller ikke... Jeg tror i hvert fall det er sånn...? | |
Vib_eke - Ikke medlem lenger | 2008-10-20 15:52 | |
![]() | Det stemmer det Alfa93. Spillet kan ikke vite om du faktisk detter ut, eller om du avbryter spillet med vilje. Det er forøvrig mange tråder om dette emnet, prøv å søk så finner du nok mange svar. | |