Spillrom
Sjiraffen | 8 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 8 |
Mobilspill
Pågående | 8 281 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
AudunSe | 2008-10-31 17:12 | |
![]() | Uavbrutte kamper Jeg vil spørre om hvordan en kamp blir regnet som avbrutt samt er det mulig å spille uavbrutte kamper ferdig eller vil de bli registrert som avbrutt for alltid? | |
AudunSe | 2008-10-31 17:15 | |
![]() | Hmm, vet ikke hva jeg har tenkt, men jeg mener selvsagt avbrutte kamper der jeg har skrevet uavbrutte kamper. | |
Weronix | 2008-10-31 17:19 | |
![]() | avbrutt kamp får man vel viss man går ut av spelet før det er ferdig... enten med vilje ved at du gir opp, eller uten vilje viss du blir kasta ut. Men man kan ikkje ta opp igjen kampen seinare så vidt eg veit iallefall! Er den avbrutt så er den avbrutt - ikkje satt på pause! :) | |
AudunSe | 2008-10-31 17:28 | |
![]() | Betyr det at den som går/kastes ut av spillet taper partiet så man kan egentllig tenke seg at det hadde vært unødvendig å ha "Avbrutte kamper"? (Ser jo at det kan være flere poenger å ha en kategori "Avbrutte kamper", f. eks. man kan se hvem som er sportslig og ikke.) | |
Weronix | 2008-10-31 17:41 | |
![]() | Ja, det kan jo være et poeng å sjå ken som har mange uavbrutte kamper for å sile ut dei som e usportslige og gir opp dersom dei ser ut til å tape... Men og viktig å huske at det kan være andre grunna til at man har avbrutte kamper. :) Den som gir opp har ikkje mulighet til å øke i ranking iallefall. Dersom den som gir opp leda kampen går han i null i ranking. Og den som sitter igjen skal ikkje kunne tape ranking på at andre gir opp. | |