Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 246 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
kirlin | 2008-11-04 17:33 | |
![]() | Hvordan kan jeg logge på igjenn. Har opplevd at jeg har blitt koblet fra spillet, og klarer ikke å få gitt beskjed til den jeg spiller med hva som skjer. og har da måtte logge meg ut for så å logge meg inn igjenn. er det noen måte å komme inn i det samme spillet igjenn. Syns det er ille for jeg spiller for at det er moro om jeg vinner eller taper spiller ingen rolle for meg. moro uansett. | |
Vib_eke - Ikke medlem lenger | 2008-11-04 17:42 | |
![]() | Om du blir koblet fra skal du kunne komme inn igjen i spillrommet selv om det er fullt, og da vil det komme opp et spørsmål om du vil gå tilbake til spillet ditt (eller noe lignende). Det spørsmålet kommer ikke visst du har vært frakoblet så lenge at spillet har blitt avsluttet. | |
Weronix | 2008-11-04 17:43 | |
![]() | Vanligvis når man blir kobla fra, og logga seg inn i samme spillrommet igjen (mulig du må oppdatere vinduet på nytt) kjem det opp et spørsmål om du vil gjenoppta spillet som du var i gang med. Så då e det berre å trykke på ja, og du kjem tilbake der du var. | |
lirielle | 2008-11-04 17:44 | |
![]() | Ble koblet fra i går og kom meg ikke inn igjen da spillrommet var fullt. Så hvis det finnes en eller annen funksjon hvor du skal kunne koble deg på igjen selv om rommet er fullt, så fungerer den ikke. | |
eterem | 2008-11-04 17:59 | |
![]() | Neste gang, trykk F5. Det betyr at siden skal oppdateres, og du vil da koble til spillrommet på nytt, og få opp spørsmålet om å gjenoppta spillet. | |
Alfa93 | 2008-11-05 14:31 | |
![]() | Jeg kommer meg aldri inn i spillrommet igjen hvis det er fullt. Jeg visste ikke at det var mulig, enda så ofte jeg oppdaterer... | |
Alfa93 | 2008-11-05 14:31 | |
![]() | Jeg kommer meg aldri inn i spillrommet igjen hvis det er fullt. Jeg visste ikke at det var mulig, enda så ofte jeg oppdaterer... | |
Alfa93 | 2008-11-05 14:32 | |
![]() | oi... ja, det skulle liksom ikke komme to ganger, da... | |
Weronix | 2008-11-05 17:24 | |
![]() | hm.. eg kjem alltid inn igjen! Men av og til må eg logge inn på sjølve ordspill-sida igjen på nytt før det går. | |