Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 246 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
grekeren | 2008-11-05 18:35 | |
![]() | innlogget i flere rom hvordan går det an å være innlogget i flere rom samtidig - det er litt irriterende - men vet jo ikke hvem som virkelig er der og vil spille | |
BettyBlue | 2008-11-05 19:26 | |
![]() | Det går egentlig ikke an, men noen ganger kan det virke som om serveren eller noe ikke registrerer at en har skiftet spillrom.. De er ikke på to steder samtidig iaf. Så vidt jeg vet. Det har vært skrevet innlegg om dette tidligere. | |
Magne Suim | 2008-11-05 22:29 | |
![]() | Vil du egentlig vite hvordan det går an, eller vil du bare lufte frustrasjon over at det tilsynelatende ikke er alle i et spillrom vil spille hele tiden? Det er ikke noe problem å få logget seg inn i to spillrom samtidig. Det kan f.eks. gjøre det ved hjelp av firefox og en add-on som heter session manager. Jeg ser dog ingen hensikt i å gjøre dette (utover det nydelige nerdeimperativet "fordi jeg kan!"), og jeg tror heller ikke dette er noe problem. At noen er i et spillerom uten å spille må man nok bare leve med, med mindre utviklerne kunne ordne det slik at man blir koblet ut etter f.eks. en time med inaktivitet. | |
Vib_eke - Ikke medlem lenger | 2008-11-05 22:43 | |
![]() | www.ordspill.no/foru...ea did=1705 | |