Spillrom
Sjiraffen | 10 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 10 |
Mobilspill
Pågående | 8 236 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Mizzymizz | 2008-11-11 10:52 | |
![]() | Alle andre bedre? Hei... Nå har jeg vært her på ordspill en liten stund og sakte bygget meg oppover i ranking. var helt oppe i 2360 (ca), men etter det har jeg bare rast nedover. uansett hva jeg gjør raser jeg nedover i ranking... Har jeg blitt dårligere eller har alle andre blitt bedre? understreker at jeg synes ordspill er gøy uansett!! | |
Ninaxxx | 2008-11-11 11:04 | |
![]() | Jeg opplever det samme, Mizzymizz! Jeg tror mange har blitt bedre, men årsaken ligger nok også en god del i spillets natur; noen ganger er man svært heldig med både bokstaver og dagsform, andre ganger ikke. Det dummeste jeg kan gjøre, er å spille ordspill "dagen derpå". Da fungerer hjernecellene ekstremt tregt, men jeg klare ikke å la være, hehe. Jeg trives uansett, jeg også :-) | |
espenarntzen | 2008-11-11 11:16 | |
![]() | hehe.. er jo litt flaks ute å går med bokstaver ja. | |
Sjefstrollet - Ikke medlem lenger | 2008-11-11 11:55 | |
![]() | Samme med meg, men uansett er det gøy. | |
tsw000 - Ikke medlem lenger | 2008-11-11 12:08 | |
![]() | Ja det er veldig gøy, men synes ofte det er rart at det går oppover, eller nedover, i serie! Dvs begynner jeg å tape, og å få ekle bokstaver, så fortsetter det i det uendelige! I dag hadde jeg to ganger bingo uten å kunne legge det - og jeg gidder ikke passe ut i det uendelige for å finne en plass så bare legger noe til slutt! I alle fall - gøy! Er det forresten noen som har spilt vanlig Scrabble etter de ble med her??? | |
Weronix | 2008-11-11 13:14 | |
![]() | ja, eg har spelt vanlig scrabble!.... men slite litt med at det går for treeeeegt! hehehe... og kommentaren "ja, men det e lov på ordspill.no" blir ikkje alltid like godt mottatt!... sjøl om eg har en veldig snill kjærest som stort sett lar meg få vilja mi! ;) | |
Alfa93 | 2008-11-11 14:26 | |
![]() | jeg tror at hvis du har uflaks et par runder, blir du kanskje litt `mutt`, og tenker litt jaja, samma det, jeg taper jo uansett... ihvertfall har jeg det ofte sånn, og hvis jeg tenker sånn, så taper jeg jo ihvertfall..... | |
Alfa93 | 2008-11-11 14:29 | |
![]() | Weronix; kanskje du skulle slå opp alle de merkelige ordene, så kan du både legge det og brife litt;) Won? joda, det er en myntenhet, det! så æddabædda! Også legger du det og får 107 poeng...(ikke at jeg har gjort det eller noe, altså.... vet ikke engang om det er mulig...) | |
Weronix | 2008-11-11 14:33 | |
![]() | hehe.. ja, eg må nesten gjere det! har jo lært masse rart her då, så kan allerede brife litt!..;) Probemet in real life, blir jo og dissa forkortelsane som liksom ikkje e forkortelsa lenger!...:) | |
Edro | 2008-11-11 15:04 | |
![]() | det med å gå opp og ned er rart --jeg kom meg for en tid tilbake opp på ca 2500 og det virka som om det var automatikk i at når jeg nærma meg egen rekord , fikk jeg mange "konsonant" spill --og ramla ned til ca 2000 ...flere ganger... Nå har jeg i det siste bare klatra oppover og er snart på 3000 --og håper nedturene- som sikkert kommer - da stopper på 2500 :)) | |
Snirkel - Ikke medlem lenger | 2008-11-11 15:07 | |
![]() | har mistet over 1000 i rank | |