Spillrom
Sjiraffen9
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede9
Mobilspill
Pågående8 250

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Annklg2008-11-11 15:44
Antall innlegg: 15

Hurtighet,
Hei, bare et lite hjertesukk fra meg, egentlig ingen stor sak, men jeg starter spillet, og velger hurtig: standar, da syns jeg at de som vil spille mot meg også må respektere at jeg ikke er så raskt til å legge, hadde jeg vert raskere hadde jeg valgt lynrask, stress eller panikk. Syns bare det er direkte uhøflig å da komme med zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzz, dersom man bruker mer enn ett minutt på et legg.(Har jo lov til å bruke tre) Nei dersom man vil spille et raskere spill bør man velge en annen fart. Annklg

starey2008-11-11 15:50
Antall innlegg: 956

Jeg er enig med deg Annklg. Folk bør velge den hastigheten som passer seg selv best. Opplever du noen som er spesielt frekke, kan du sende en kopi av chatten til en av oss spillverter.

Alfa932008-11-11 16:06
Antall innlegg: 7771

Helt enig med deg, Annklg. Man må jo velge de spillene som passer...

ajnor2008-11-11 16:33
Antall innlegg: 958

Jeg vet hvilken hastighet motspilleren har valgt når jeg melder meg på et spill. Da mener jeg det er uhøflig å servere zzzzzzzzzzz dersom den som har satt opp spillet har valgt en lav hastighet.

Jeg er av dem som ikke "gidder" å spille langsomt, så derfor melder jeg meg heller ikke på "sakte" spill. Men selvfølgelig helt greit for meg at andre gjerne vil spille med lav hastighet.

mathilde - Ikke medlem lenger2008-11-11 16:37
Antall innlegg: 45

Jeg fikk mange rare kommentarer i samme kategorien i starten. Skikkelig irriterende og stressende når man er ny.

lindoha - Ikke medlem lenger2008-11-11 16:56
Antall innlegg: 23

Enig med Annklg. Dere som klager skal vite at noen av oss (jeg for eksempel) sitter i utlandet, laaaangt borte, med daarlig internetforbindelse som stadig fader ut. Aa spill lynrask for meg gaar bare ikke.

Majel2008-11-11 17:30
Antall innlegg: 131

Eg tek ikkje sjansen på å sette opp spel med anna enn normal hastigheit.

Med stor familie og mykje som skjer rundt, er det greitt å ha litt tid å gå på. Dessutan tenkjer eg ofte så seint, at eg brukar lang tid på å finne brukbare ord.

Eit par kveldar no har det vore korte straumbrot her også. Har klart å unngå å avbryte spel to gongar, berre fordi eg hadde litt tid på å starte PC og koble opp att.

Brukar oftast på langt nær all tida eg har tildelt, men er også førebudd på at den eg spelar mot treng tida.

petra2008-11-11 17:45
Antall innlegg: 89

Det er jeg helt enig i, selv spiller jeg som oftest lynrask og panikk. Det hender jeg velger noe annet, men da er det fordi jeg må konse meg litt om noe annet i tillegg. Så de som sier zzzz, får bare ta det til seg og heller velge kjappere spill.

solereii2008-11-12 15:11
Antall innlegg: 1

Helt enig, jeg spiller helst på standard, og hvis noen ymter frampå at jeg er treg, så gir jeg klar beskjed om hva jeg synes om det.

mcsnurp2008-11-13 21:57
Antall innlegg: 88

Enig!
Nå er det jo så mange hastigheter å velge mellom, at det skulle være unødvendig å gå inn på et spill som man synes går for langsomt.

toveth2008-11-13 22:30
Antall innlegg: 14

Enig med alle her. Har selv barn som trenger hjelp til alt mulig og umulig når man er inne i spill, og da er det greit å ha litt tid. Og så er det jo greit å kunne lage middag etc. mens man spiller :-)

Så de som har det travelt får bruke de kjappe spillene.

marlen2008-11-14 02:10
Antall innlegg: 22

Jeg er helt enig med dere alle. Å jeg velger også selv hurtig spill, fremfor stress og lynrask. Mange ganger fordi det er gøy å bruke litt ekstra tid på bokstavene, og kanskje til å med bingoene titter frem. I tillegg er det hyggelig å si noen ord til den man spiller med. Men når jeg leser det dere skriver så lurer jeg på, er det ikke litt trist å tenke på at mange av de dere spiller med gjør heelt andre ting mens du sitter der å venter?

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?