Spillrom
Sjiraffen10
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede10
Mobilspill
Pågående8 236

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
trudlutten2008-11-12 01:06
Antall innlegg: 2

Avbrutte kamper
Hei, er det noen mulighet til å gå inn og skrive på profilen eller statistikken sin at man IKKE avbryter noen kamper med vilje?? Jeg har også trådløst nettverk og har hatt problemer med at jeg blir mye frakoblet. Ofte så klarer jeg å bli koblet på igjen før jeg "ramler" helt ut, men mister et legg eller to, og dette kan være avgjørende om man vinner eller ikke... Det er irriterende samtidig viss man ikke blir koblet på igjen mister man masse poeng. Og motspilleren tror at man er en "avhopper" og kanskje nekter deg neste gang. Jeg har 8 avbrutte kamper og IKKE EN ER MED VILJE:::: Så på mangen måter er det urettferdig at man mister mere poeng viss man blir koblet fra enn viss man taper..., kanskje litt dårlig formulert, men håper dere forstår hva jeg mener.
mvh trudlutten

matias2008-11-12 01:46
Antall innlegg: 1152

8 kamper/3% er ikke mye, ikke vær redd for det. Hvis du vil skrive noe i profilen din, kan du gå inn på min side->Innstillinger-&g t;Personlig Informasjon, og skriv en personbeskrivelse.

Majel2008-11-12 01:52
Antall innlegg: 131

Berre litt dumt at personbeskrivinga ikkje kjem med på popup-infoen.

trudlutten2008-11-12 01:55
Antall innlegg: 2

Tusen takk, jeg trodde det var mangen jeg, og ikke en med vilje, man mister jo mere poeng ved å avbryte enn å tape?? jaja, er ikke så inne på denne rankingen og poengfordelingen. Men så klart det er artig å vinne !!!

sjeikspir - Ikke medlem lenger2008-11-12 03:19
Antall innlegg: 8

Du er så absolutt ikke alene om å ha dette problemet. Har ramlet ut mange ganger.
Matias: Dette må dere gjøre noe med.

HanneH2008-11-12 08:41
Antall innlegg: 2290

Bare for å nevne noe som er sagt mange ganger før. Dere må huske og oppdatere Adobe Flash Player, det bør vel egentlig gjøres ganske regelmessig om man vil ha ting til å fungere på ordspill. Jeg oppdaterer min med 3-4 ukers mellomrom og her har jeg ikke hatt særlig problemer siden jeg begynte med det.
Og de fleste gangene man får slike avbrudd er det våre egne forbindelser det er noe galt med ikke med ordspill. For når ordspill går ned forsvinner vi alle ut på en gang, og ingen av kampene blir da registrert som avbrutt.
Så her er det nok opp til hver og en av oss som spiller her inne til å få det til å fungere best mulig. Mange ting som spiller inn på slike sider. Jeg har også trådløs forbindelse men har valgt å sette en kabel mellom ruteren og den stasjonære maskinen som jeg bruker til ordspill.

matias2008-11-12 13:12
Antall innlegg: 1152

Det er riktig som HanneH sier. I tillegg er det også betydelig høyere krav til et nettspill som krever konstant tilkobling, enn f.eks video (som blir bufret = delvis lagret på forhånd), eller vanlige internettsider.
Internett er ikke perfekt, det er laget om prinsippet "best mulig", og har ingen garantier som med telefoner.

sjeikspir: I tillegg til problemer med din programvare/internettilko bling, kan det være at ordspill.no har problemer av og til. Det hadde vært fint å gjort noe med, men det ville nok kostet veldig mye å rette på. Ordspill er gratis å spille, og reklameinntektene er nok heller ikke så store, dermed synes jeg det er akseptabelt med noen problemer av og til.

Alfa932008-11-12 16:54
Antall innlegg: 7771

Jeg er enig med Matias, og dessuten kan ikke Ordspill.no vite om man trykker på en knapp, som kryss, eller om man detter ut, det registrerer jo bare at an forsvinner.
Jeg synes det er bra at folk som avbryter spill mister poeng, selvom det er synd for dem som detter ut. Jeg tror bare ikke at det er noen måte å løse dette på.
Og forresten; grunnen til at folk ikke vil spille med folk som har mye avbrutt, er vel at de er redde for at spillet deres skal bli avbrutt? Da har det ikke noe å si om man avbryter det frivillig eller ei, det blir fremdeles avbrutt. Den eneste forskjellen er at folk kanskje ikke tenker på deg som så feig hvis de vet at du ikke avbryter det med vilje...

riorota - Ikke medlem lenger2008-11-12 17:01
Antall innlegg: 39

se litt posetivt på avbrutte kamper, for da får vi jo bare mere i rank. hahaha

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?