Spillrom
Sjiraffen7
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede7
Mobilspill
Pågående8 250

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
AudunSe2008-11-17 10:50
Antall innlegg: 14

Tips om strategier o.l.
Jeg er nybegynner her, og temmelig talentløs kan det virke som. Det er bl.a. derfor jeg vil spørre om det er noen som vet om noen gode nettsider (helst norskspråklige) hvor tips og råd om strategier, ulike spillestiler og annet nyttig er beskrevet?

AudunSe2008-11-17 11:20

Det var ikke meningen å opprette to tråder med samme overskrift og innhold, så de som har mulighet kan gjerne slette en av dem.

matias2008-11-17 12:02
Antall innlegg: 1152

Det går greit, slettet den andre.

De fleste her har ikke lest andre nettsteder, men bare blitt bedre av å spille mye. Du kan lære mye av å se på andre spill, eller rett og slett spille mot andre, selv om du sikkert kommer til å tape en del i begynnelsen. Det er lov å spille dårlig (og motstanderene blir sikkert også glade for å vinne ;))

Det er noen strategier beskrevet i forumet, for eksempel her: www.ordspill.no/foru...ge =-0#3727
Som er skrevet av en av våre beste spillere. Det er altså ikke bare for nybegynnere, selv om du nok vil ha nytte av noen av tipsene.

starey2008-11-17 16:02
Antall innlegg: 956

Hei, AudunSe! Flott at du vil bli bedre å spille her inne. Her enda en bra tråd jeg fant, den handler om enda flere bingo-tips. Jeg har et innlegg der med min oppskrift: www.ordspill.no/foru...e= -0#11948

Hvis du trykker på "søk i forum"- knappen finner du kanskje enda flere gode sider.

Det jeg kan nevne som har gjort meg bedre i det siste er at jeg nå konsekvent spiller Panikk!. Jeg føler at jo mer presset jeg blir, jo bedre presterer jeg.

Jeg har en ganske bingoete spillestil, så mye av det jeg gjør under spillet er relatert til at jeg kanskje senere kan få en bingo. Kort sagt, jeg sparer på endelser og kvitter meg med dårlige bokstaver. I hodet mitt rangerer jeg bokstavene etter hvor gode de er i en bingo, og hvor godt de passer sammen. F.eks er S + T + R veldig glade i hverandre.

AudunSe2008-11-17 16:42

Takk for de gode tipsene og lenkene! (De har allerede hjulpet meg mht at jeg klarte å legge min første bingo tidligere i dag :))

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?