Spillrom
Sjiraffen | 8 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 8 |
Mobilspill
Pågående | 8 250 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Janka | 2008-11-24 20:55 | |
![]() | Tomt vindu Under vanlige spørsmål står det at blankt/hvitt vindu når man prøver å gå inn i et spillrom skyldes feil Flash versjon. Det kan vistnok også skyldes Vista... Jeg bruker Firefox, har siste versjon av Adobe Flash, men likevel får jeg ikke tilgang til spill. Pga dårlig erfaringer med xp holder jeg meg fremdeles til Win2000Pro, er dette årsaken til problemet eller er det noe annet?? | |
Janka | 2008-11-24 20:57 | |
![]() | Never mind. Det nytter visst å klage ;) Etter mange resultatløse forsøk før innlegget valgte jeg å prøve en siste gang etter posting, og da funket det gitt :) | |
Bubbafett | 2008-11-24 21:22 | |
![]() | Når jeg prøver å logge inn i et fullt rom, laster ikke spillet - og vinduet er blankt. Det er vanligvis ikke mulig å logge inn i et fullt rom, men sjer noen ganger når siden ikke er oppdatert. Kan jo være det som har skjedd. :) | |
Janka | 2008-11-24 21:30 | |
![]() | Vel, nå har jeg virkelig bevist at jeg er en svime. Det var i Explorer det virket. Det er ikke fullt vindu som er årsaken dessverre. Har prøvd alle spillrommene og dermed alt fra 4 til 199 spillere og vinduet er tomt uansett. | |
brit - Ikke medlem lenger | 2008-11-25 16:17 | |
![]() | Janka, jeg vet ikke hva som er årsaken men jeg har av og til samme problem. Logger og logger og kommer tilslutt inn i rommet!!!!! Dette skjer både med Explorer og Firefox og Flashen jeg bruker er alltid oppdatert. | |
Vib_eke - Ikke medlem lenger | 2008-11-25 16:40 | |
![]() | Dette er merkelig. Jeg har aldri hatt dette problemet. Trykker du F5 (oppdaterer siden) mellom hver gang du prøver å komme inn? | |
brit - Ikke medlem lenger | 2008-11-25 17:35 | |
![]() | Har prøvet alt. Ingen ting hjelper unntagen å logge til jeg kommer meg inn | |
Janka | 2008-11-25 18:22 | |
![]() | Jeg har prøvd med både F5 og oppdater knappen i Firefox, men ingen av delene hjelper. Jeg får prøve Brit sin metode, men har en mistanke om at hun er litt mer tålmodig enn meg :) | |
brit - Ikke medlem lenger | 2008-11-25 18:29 | |
![]() | Nei Janka, såååååååå tålmodig er jeg ikke men veldig hekta på ordspill. | |
Snirkel - Ikke medlem lenger | 2008-11-25 19:11 | |
![]() | XP er suverent det, men du trenger en skikkelig versjon og for all del ikke home edition. En del tweaking er også nødvendig for å få det optimalt. | |
Janka | 2008-11-25 21:08 | |
![]() | Jeg har ikke spillt på en stund jeg Brit, så dermed er avhengigheten gått over :) Snirkel: Jeg hadde XP professional, men den sto plutselig i sju steiner. Blue screen med en eviglang kode på. Når jeg ringte Microsoft fikk jeg beskjed om at min versjon var uten support og at jeg måtte betale 3600 + moms for å få vite hva den koden betydde... Da tenkte jeg til h... med hele xp og gikk tilbake til Win2k som har fungert aldeles utmerket siden :) Tweaking vet jeg ikke hva er engang, så da spørs det om jeg hadde fått xp optimal uansett :) | |