Spillrom
Sjiraffen8
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede8
Mobilspill
Pågående8 167

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
sikka2008-12-03 13:37
Antall innlegg: 24

Ufrivillig frakobling
Er det fler som har vært plaget med å bli koblet fra midt i et spill? Hva skjer? Hvordan kommer man seg tilbake til spillebrettet da?

jeger2008-12-03 14:14
Antall innlegg: 1

jeg har også dette problemet innimellom. Veldig irriterende.Kan sikkert være forskjellige årsaker tror jeg. Her jeg bor er det nettet som svikter innimellom, og så tror jeg det er spillrommet sin feil innimellom også. For å komme inn igjen da må jeg koble meg opp igjen helt på nytt.

Else1232008-12-03 16:01
Antall innlegg: 14

Veldig surt uansett årsak. Det er vel å tro på julenissen å tenke at det burde være en teknisk måte å skille mellom folk som aktivt forlater spillet (De fortjener trolig en poengtrøkk), og de som blir ufrivillig kastet ut og ikke kommer inn igjen....og attpåtil blir straffet for det?

Vib_eke - Ikke medlem lenger2008-12-03 16:56
Antall innlegg: 804

Det nytter ikke å skille mellom de som har nettproblemer og de som forlater med vilje, dessverre.

For å komme inn igjen i spillet må du lukke spillvinduet (bruk det røde krysset), gå helt ut av spillrommet, og så inn igjen.

MissBeach2008-12-03 17:10
Antall innlegg: 7

Hvis du ikke kommer inn igjen, kan du ha problemer med den nettleseren du bruker... Jeg brukte Opera, og ble kastet ut ganske ofte. Når jeg prøvde å komme inn igjen, fikk jeg bare opp et blankt brett.
Byttet til Firefox og har ikke hatt noen problemer etter det!

Vattnisse2008-12-03 17:48
Antall innlegg: 83

Samme oppfatning er jeg av. Firefox fungerer veldig godt.

toi2008-12-03 18:01
Antall innlegg: 8

Samme problemet her. Jeg har mobilt bredbånd, og opplever dessverre ofte å falle ut. Når jeg så går inn i spillrommet igjen, får jeg bare opp at jeg er blitt frakoblet, neste gang jeg går inn får jeg så opp boksen med spørsmål om jeg vil inn i mitt aktive spill igjen...

gettan2008-12-04 07:15
Antall innlegg: 1

Veldig kjedelig når dette skjer. Virker som om dette går litt i rykk og napp, men skjer oftere når det er stor trafikk? Skjer oftere i noen rom enn andre?

Majel2008-12-04 12:11
Antall innlegg: 131

Som det også står nemnt andre stader, kan det fungere å trykke F5.

Då blir spelevindauget oppdatert og starta på nytt.

HanneH2008-12-04 13:37
Antall innlegg: 2290

Og en ting som aldri kan gjentas ofte nok, siden det er så mange nye her inne nå.

Dere må huske å ha oppdatert siste versjon av Adobe Flash Player på maskinen. Om du oppdaterer den med jevne mellomrom hjelper det veldig godt mot frakoblinger, det har jeg merket stor forskjell på.

Og maskinen trenger jo ikke omstart om man blir kastet ut, kun å lukke vinduet på spillrommet og så gå raskt inn igjen. Av og til har jeg også opplevd at jeg må prøve 2-3 ganger før jeg kommer inn, da dukker det opp en melding med at jeg er frakoblet. Bare lukk på nytt og prøv igjen til du kommer inn, innen 5 min. så kommer du tilbake i samme spill som du var ved frakobling.

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?