Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 477 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
al pacino | 2008-12-16 20:55 | |
![]() | Hjælp! Jeg er en av dem som er relativt hekta på online-scrabble - og kjenner abstinensene herje med kroppen da jeg helt uten forvarsel blir "nekta" adgang til spillrommene med den noe kryptiske beskjeden : (sitat) » Serveren svarer ikke. Prøv et annet spill. Dersom det ikke fungerer, kan det skyldes at du sitter bak en brannmur. Se "Vanlige spørsmål" på hjemmesiden! Dette uten at endringer av noe slag er foretatt på laptopen i forkant. I ren desperasjon har jeg nå åpna for porter på "innstillinger for brannmur", slått av brannmur, avinstallert og reinstallert adobesoftware, forsøkt med annen bruker, testa med explorer, firefox, og google chrome pluss sjekka om problemene er de samme på svensk og dansk spillside. Det er de. Spørsmålet til spillverter spesielt og datakyndige generelt er, ganske enkelt, que pasa? Jeg må på igjen! | |
Scrabla | 2008-12-16 20:57 | |
![]() | Hold ut - hjelpen kommer. Jeg tror Matias er den som kan hjelpe deg (hvis noen kan), men han logger inn senere. I mellomtiden, kom til Katten og vær med oss på turnering. (uranket og ufarlig) | |
al pacino | 2008-12-16 20:58 | |
![]() | Tilleggsopplysning: Det har dukka opp et joystickikon øverst i høre hjørne. Det har ikke vært der før. Er det meningen? | |
al pacino | 2008-12-16 20:59 | |
![]() | Til Scrabla: takk for uhyrlig rask tilbakemelding, men feilmeldingen gjelder samtlige sju spillrom. | |
Vib_eke - Ikke medlem lenger | 2008-12-16 21:00 | |
![]() | Hvilket hjørne? I spillrommet? | |
al pacino | 2008-12-16 21:04 | |
![]() | hei vib_eke, skal si dere er raske! jeg skrev høre (sic!) men mente venstre. ved siden av der det står : www.ordspill.no/clie...p? roomid=1 i pop-up'en. der er det altså et joystickikon der det tidligere (etter hukommelsen) har vært en hvit firkant eller noe i den duren. Spillrommet åpnes, men uten tilgang til informasjon | |
Vib_eke - Ikke medlem lenger | 2008-12-16 21:07 | |
![]() | Raskere enn lynet :D Jeg har det ikonet der jeg også ser jeg nå... Så da skal det sikkert være sånn. Angående problemet ditt er jeg dessverre helt grønn... Håper noen andre kan hjelpe deg! | |
Holger | 2008-12-16 21:09 | |
![]() | Funker Firefox tro? | |
al pacino | 2008-12-16 21:14 | |
![]() | problemet gjelder alle tre nettlesere (som er forsøkt); Internet Explorer, Mozilla Firefox og Google Chrome | |
Ruschne | 2008-12-16 21:22 | |
![]() | Hva med et kryssord, en god bok, legge kabal eller en deilig rusletur i desemberkvelden mister? Kan ha god effekt på abstinensen | |
Vib_eke - Ikke medlem lenger | 2008-12-16 21:26 | |
![]() | Kan det være noe med flash? (standardsvaret :p). Om du avinstallerer det og installerer på nytt? | |
matias | 2008-12-16 22:21 | |
![]() | Jeg snakket med admin, som svarte at det ikke var gjort noen endringer på ordspill.no i dag. Jeg antar derfor at problemet ligger hos deg. Det høres veldig merkelig ut om det skulle bli problemer, uten at du har gjort noen endringer. Men det kan jo være at datamaskinen er blitt oppdatert automatisk (sikkerhetsoppdateringer eller virus), eller at det er lagt inn noen sperrer i nettverket utenfor din kontroll. Hva slags operativsystem og versjon av flash/firefox/Explorer/Ch rome bruker du? | |
Alfa93 | 2008-12-16 22:50 | |
![]() | Ruschne: Desemberturer hjelper ikke på abstinsenser hos fullstendig sinnssykt avhengige ordspillere! | |
mysteria - Ikke medlem lenger | 2008-12-16 23:17 | |
![]() | Al pacino: det er skjebnens grusomme inngripen... intet annet. | |
marlen | 2008-12-17 00:59 | |
![]() | Jeg har egentlig ikke peiling, men det kan være en trojaner som ligger å sperrer. Det gjore det iallefall for meg her tidligere i høst. Ingenting funka og jeg var såklart desperat. Tilslutt fikk jeg beskjed om å innstallere SuperAntiSpyware og kjøre denne på full scan. Det hjalp faktisk med free edition. Å vips! Jeg var med på leken igjen.;) Verdt et forsøk iallefall;) | |
gompedyret | 2008-12-17 01:21 | |
![]() | Du har ikke forsøkt opera, altså? Jeg har opplevd lignende tilstander her i leiren et par ganger, riktignok tror jeg ikke det dukket opp noen joysticker verken til venstre eller høyre. Det jeg gjorde var å forsøke det samme i Opera og vips, så var det action jackson igjen. En dag eller to senere virker, på like forunderlig måte, firefox-ordspillet igjen. Og nei, jeg bruker aldri opera ellers, så jeg er ikke en av disse som bruker enhver anledning til å promotere dette. | |
kness - Ikke medlem lenger | 2008-12-17 13:30 | |
![]() | "Det der burde hendt MEG. Jeg kunne trengt en pause", var en tanke som slo meg da jeg leste innlegget ditt, al pacino. Men ikke si det til noen - tanken er borte forlengst... Håper du kommer plutselig tilbake! | |
Nilsen - Ikke medlem lenger | 2008-12-17 13:34 | |
![]() | jeg har akkurat samme problem på jobb.. så aner meg at d er nettet som sperrer hos meg på noe vis.. kanskje d er det samme til deg? | |
mysteria - Ikke medlem lenger | 2008-12-17 14:43 | |
![]() | Testet akkurat det som Nilsen nevner... Jobben min har (og det vet jeg helt sikkert) sperret for en del nettfunksjoner, - og da kommer spillrommene opp helt blanke. | |