Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 158 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
vortekjonn - Ikke medlem lenger | 2008-12-28 12:28 | |
![]() | Hjelpemidler. Jeg tar forbehold om at enkelte ordspillere egentlig kan være FANTASTISKE ordspillere, men jeg vil nå "undersøke" med ekspertisen om en sak allikevel. Hvis en motspiller gjennom et spill "produserer" bingoer på løpende bånd, til og med "inneklemte sådanne", ja da må jeg få lov til å ha mistanke om at vedkommende har et dertil egnet hjelpeprogram som "forsyner" spillet sitt med genererte bingoer. Særlig hvis man spiller standardtid så er jo muligheten for dette tilstede. Det er synd hvis slikt forekommer, og man konkurrerer jo da IKKE på like vilkår. -Selv pleier jeg sjelden å tape med MYE, men nylig spydde vedkommende motspiller ut fantastiske kombinasjoner meget hurtig, og jeg ble sittende som FJETRET!! Mitt spørsmål er såre enkelt : Er det en kjennsgjerning at enkelte bruker ekstra-programmer for å komme HØYT OPP I RANKING? Jeg bare spør. -Hilsen "Vortekjonn". | |
Alfa93 | 2008-12-28 12:35 | |
![]() | Jeg velger å tro at folk IKKE bruker slike hjelpemidler. Selv ville jeg aldri gjøre det, det er jo ikke så vanskelig å legge bingoer uten slike hjelpemidler, noen ganger havner bare bokstavene riktig. I går fikk jeg lagt STÅLRØR som bingo, og var svært fornøyd med meg selv, men jeg ville jo aldri sett det hvis ikke jeg hadde sett ordene Stål og Rør allerede, og lagt dem etter hverandre. Samme dag la jeg Høykant av samme grunn - Høy og Kant. Noen ganger har man bare flaks, og motspilleren er rett og slett uheldig... Dessuten tviler jeg på at folk vil innrømme at de bruker slike hjelpemidler, det vil jo være å be om å bli kastet ut fra Ordspill:) | |
Nilsen - Ikke medlem lenger | 2008-12-28 17:39 | |
![]() | Man kan jo alltids bruke hjelpemidler for å finne bingoer i de bokstavene man blir tildelt, men man kan ikke bruke hjelpemidler for å få ANDRE bokstaver enn man er tildelt.. Så sånnsett er det jo ikke kraftig juksing de ev. holder på med. De har jo bokstavene, og om de vil bruke sin egen hjerne, eller er nødt til å bruke ett dataprogram, til å finne en bingo er jo ett fett. Bokstavene som blir utdelt kan jo ikke endres på, ved mindre de bytter de på lovlig vis | |
Måsen | 2008-12-28 22:26 | |
![]() | det er jo ikke lov å bruke dataprogrammer da... men HAR man en bingo på hånden, så skal det ikke mer til enn en trenet hjerne for å finne den, og det fins det mange av her inne. | |