Spillrom
Sjiraffen | 9 |
Krokodillen | 1 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 10 |
Mobilspill
Pågående | 8 171 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
MS1950 | 2009-01-02 17:41 | |
![]() | Jeg vil så gjerne spille hele spillet ut Men hver gang får jeg beskjed om at serveren ikke svarer helt på slutten av spillet. Hvem sin server er dette ? Innrøm nå at dere trenger flere servere etter hvert som medlemsmassen øker. Dette har jeg tatt opp før !!!! | |
MS1950 | 2009-01-02 17:47 | |
![]() | Jeg svarer meg selv. Har nå gått ned i ranking fra 1375 til 1144 pga. disse utkoblingene hvor jeg ikke kommer inn igjen. | |
Alfa93 | 2009-01-02 18:10 | |
![]() | Det er vel slik at serveren ikke svarer fordi du har mistet internettforbindelsen et lite sekund? Det skal jo ikke mer til. Med mindre det er mange som har det samme problemet samtidig, er det din forbindelse det er noe galt med. I det siste har jeg hatt det samme problemet flere ganger, men jeg er sikker på at det er noe galt med MIN maskin eller tilkobling. Hver gang dette skjer står det at jeg har internett, så det er lett å tro at det er Ordspill sin skyld, men det er jo helt sikkert bare oss som har kommet borti senderen eller noe sånt. Hver server tar 200 spillere, hvis jeg har forstått dette riktig (?) og det vil jo aldri få blitt mer enn 200 spillere i ett rom, selv om medlemsmassen øker... med mindre noen vet om noen smarte måter å jukse seg inn i et lukket spillrom på, da:) | |
acis | 2009-01-02 18:11 | |
![]() | Jeg opplever også ganske ofte dette. Men uten unntak ligger feilen hos meg: Mitt mobile bredbånd svikter. Eneste løsning er å gå helt ut, koble opp bredbåndet på nytt og gå inn igjen. Når du kommer inn i spillrommet, blir du spurt om du vil inn i spillet igjen. På hurtige spill kan det hende tiden går ut .... og det er jo ergerlig, med tilhørende sviende poengtap. Men du vet: Det er jo bare et spill... | |
bakko | 2009-01-02 18:39 | |
![]() | Eg ramlar ut ofte også, men eg har aldri fått beskjed om at serveren ikkje svarar..... | |
vuillard - Ikke medlem lenger | 2009-01-02 19:10 | |
![]() | De få gangene jeg har falt ut av et spill har det enten vært totalkollaps (alle fyker ut) i spillrommet, eller bredbåndet mitt har fått hoste... Men så har jeg ikke så mange spill... | |
Catta | 2009-01-17 23:37 | |
![]() | hm... som regel er beskjeden "serveren svarer ikke.." et hint om virus på pc'n.. | |
Familien | 2009-01-17 23:40 | |
![]() | Dette skjer meg også rett som det er, og jeg må gå ut og inn av spillrommet. Jeg bruker ikke trådløst nettverk, og sitter og spiller poker samtidig uten at den tilkoblingen går ned. Da tror jeg at det er noe med spillrommet... | |
matias | 2009-01-17 23:43 | |
![]() | Hva slags versjon/type/leverandør av operativsystem, nettleser, flash, internettilkobling har du? | |