Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 173

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Elviria2009-01-08 00:41
Antall innlegg: 16

Pop-up vinduer
Får hele tiden melding om at jeg må tillate pop-up vinduer for å kunne chatte privat. Har prøvd å sjekke hvordan jeg kan gjøre det, men finner ikke ut av det.
Er det hjelp å få?
Hilsen Elviria

mysteria - Ikke medlem lenger2009-01-08 00:49
Antall innlegg: 1124

Det kommer an på hvilken nettleser du har. Men vanligvis kan du gjøre det ved å gå inn i menyen på toppen av siden.

maranello2009-01-08 03:05
Antall innlegg: 304

Når du får sånne.... det er en gul linje... klikk på "X" og tillat vinduet.....eller prøv igjen ved å holde knappen "ctrl" nede......

Elviria2009-01-08 11:36
Antall innlegg: 16

Takk for tips, men dette skrives med rødt i chatten i spillrommet hver gang jeg prøver å åpne privat chatt. Det er så irriterende. er det ingen her som har opplevd det samme?
Hilsen Britt

milo - Ikke medlem lenger2009-01-08 12:01
Antall innlegg: 26

under verktøylinjen ligger en meny med pop-up-blokkeringsinnstil linger prøv den.

Alfa932009-01-08 14:59
Antall innlegg: 7771

Jeg har en knapp øverst, rett under søkelista, hvor det vanligvis står (25) blokkert, også er det bare å trykke på den knappen for å tillate pop-up:)

vet ikke om du har det, selvfølgelig...

Scrabla2009-01-08 17:13
Antall innlegg: 2275

Alle opplever det hvis de ikke har tillatt pop-up fra ordspill.no enda.
Det vises bare som rødt for den som prøver å åpne chat. Andre i spillerommet ser ikke det.
Hvis du har åpnet for pop-up og det likevel kommer feilmelding, så se på feilmeldingen om det kanskje står at det er den du prøver å snakke med som ikke har pop-up. Da kan ikke du gjøre noe med det.

Alfa932009-01-08 17:16
Antall innlegg: 7771

Det hjelper ofte for meg å logge ut og inn igjen, jeg vet egentlig ikke hvorfor, men etter å ha gjort det får jeg opp pop-uper (hvis jeg tillater pop-up vinduer i tillegg, selvfølgelig...)

gompedyret2009-01-08 17:51
Antall innlegg: 4381

Jeg synes det norske ordet for popup er så lekkert. Opp-poppingsvindu. Eller oppoppingsvindu. Popp, popp.

Elviria, siden du ikke skriver hvilken nettleser du har antar jeg du har Internet Explorer. Har du gjort noe med innstillingene for pop-ups?

I menyvalget _verktøy_ (eller tools hvis du har engelsk) velger du _pop-up blokkerer_. Her har du to valg. Den ene slår av hele blokkeringa, mens den andre er innstillinger. Her kan du legge inn www.ordspill.no som unntak, dvs. at alle pop-ups herfra blir godkjent.

Det siste er å anbefale.

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?