Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 173 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Elviria | 2009-01-08 00:41 | |
![]() | Pop-up vinduer Får hele tiden melding om at jeg må tillate pop-up vinduer for å kunne chatte privat. Har prøvd å sjekke hvordan jeg kan gjøre det, men finner ikke ut av det. Er det hjelp å få? Hilsen Elviria | |
mysteria - Ikke medlem lenger | 2009-01-08 00:49 | |
![]() | Det kommer an på hvilken nettleser du har. Men vanligvis kan du gjøre det ved å gå inn i menyen på toppen av siden. | |
maranello | 2009-01-08 03:05 | |
![]() | Når du får sånne.... det er en gul linje... klikk på "X" og tillat vinduet.....eller prøv igjen ved å holde knappen "ctrl" nede...... | |
Elviria | 2009-01-08 11:36 | |
![]() | Takk for tips, men dette skrives med rødt i chatten i spillrommet hver gang jeg prøver å åpne privat chatt. Det er så irriterende. er det ingen her som har opplevd det samme? Hilsen Britt | |
milo - Ikke medlem lenger | 2009-01-08 12:01 | |
![]() | under verktøylinjen ligger en meny med pop-up-blokkeringsinnstil linger prøv den. | |
Alfa93 | 2009-01-08 14:59 | |
![]() | Jeg har en knapp øverst, rett under søkelista, hvor det vanligvis står (25) blokkert, også er det bare å trykke på den knappen for å tillate pop-up:) vet ikke om du har det, selvfølgelig... | |
Scrabla | 2009-01-08 17:13 | |
![]() | Alle opplever det hvis de ikke har tillatt pop-up fra ordspill.no enda. Det vises bare som rødt for den som prøver å åpne chat. Andre i spillerommet ser ikke det. Hvis du har åpnet for pop-up og det likevel kommer feilmelding, så se på feilmeldingen om det kanskje står at det er den du prøver å snakke med som ikke har pop-up. Da kan ikke du gjøre noe med det. | |
Alfa93 | 2009-01-08 17:16 | |
![]() | Det hjelper ofte for meg å logge ut og inn igjen, jeg vet egentlig ikke hvorfor, men etter å ha gjort det får jeg opp pop-uper (hvis jeg tillater pop-up vinduer i tillegg, selvfølgelig...) | |
gompedyret | 2009-01-08 17:51 | |
![]() | Jeg synes det norske ordet for popup er så lekkert. Opp-poppingsvindu. Eller oppoppingsvindu. Popp, popp. Elviria, siden du ikke skriver hvilken nettleser du har antar jeg du har Internet Explorer. Har du gjort noe med innstillingene for pop-ups? I menyvalget _verktøy_ (eller tools hvis du har engelsk) velger du _pop-up blokkerer_. Her har du to valg. Den ene slår av hele blokkeringa, mens den andre er innstillinger. Her kan du legge inn www.ordspill.no som unntak, dvs. at alle pop-ups herfra blir godkjent. Det siste er å anbefale. | |