Spillrom
Sjiraffen | 2 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 2 |
Mobilspill
Pågående | 8 173 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
fredmol | 2009-01-13 15:14 | |
![]() | Redigere egne postede innlegg? Hadde det ikke vært fint å kunne redigere innlegg man har skrevet? Så hadde vi sluppet innlegg som bare er rettelser. Er ikke dette en ganske standard forumfinesse? Kan noen foreslå dette for rette vedkommende? | |
Nilsen - Ikke medlem lenger | 2009-01-13 15:25 | |
![]() | Det har jeg prøvd å få gjennom lenge.. Funker ikke, får bare beskjed om at det blir teit, belive it or not.. "fordi hvis noen skriver en kommentar, samtidig som forrige person redigerer på sitt innlegg, så vil sammenhengen forsvinne" Men vi kan da vell få 10 minutters redigeringstid som på alle andre forum fordet! De andre overlever jo med redigeringsmuligheter! *henge seg fast på trådstarter* | |
kness - Ikke medlem lenger | 2009-01-13 16:02 | |
![]() | Enig i at en sånn funksjon hadde vært fint! | |
fredmol | 2009-01-13 16:07 | |
![]() | Nemlig! Og så må det selvsagt stå at "Innlegget er redigert av X kl:kl dato-da-to" slik at det blir tydelig at det er redigert og når. Hvis man synes det er teit kan man la være å bruke funksjonen, og fortsette som nå... | |
Alfa93 | 2009-01-13 16:26 | |
![]() | Jeg er enig hvis det er, som Nilsen sier, en frist, f.eks. ti minutter. | |
kness - Ikke medlem lenger | 2009-01-13 16:30 | |
![]() | Jeg synes 10 minutters redigeringstid, som Nilsen foreslår, høres bra ut. Bare så man rekker å rette feil man oppdager idet man poster innlegget.. | |
kness - Ikke medlem lenger | 2009-01-13 16:31 | |
![]() | Det skulle være TRE prikker etter siste ord der, selvfølgelig :) | |
kness - Ikke medlem lenger | 2009-01-13 16:33 | |
![]() | Også kunne slette innlegg som gjentar noe noen skrev samtidig som en selv | |
matias | 2009-01-13 16:55 | |
![]() | Det hadde vært en fin ting, synes også det. Vi (spillverter) har etterspurt redigeringsmuligheter, men fått beskjed om å være mer nøye med hva man skriver. Vi har riktignok muligheten til å slette innlegg. Altså: jeg gjetter på at redigeringsmuligheter i forumet ligger veldig langt nede på TODO-listen til admin, hvis den i det hele tatt ligger der. Alternativet er å gi brukerne mulighet til å slette sine egne innlegg (eventuelt tidsbegrenset). Jeg tror det hadde vært en god ide, selv om det kan bli noen inkonsistente tråder fordi innlegg slettes. | |