Spillrom
Sjiraffen | 1 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 1 |
Mobilspill
Pågående | 8 173 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
trill | 2009-01-16 00:33 | |
![]() | Får ikke brukt blindbokstavene min har noen kvelder nå slitt med å få brukt blindbokstavene mine - får bare en feilmeding når jeg prøver å bruke dem. Flashplay ett eller annet. Er det noen som vet hva jeg må gjøre for å få dem til å virke? | |
HanneH | 2009-01-16 08:15 | |
![]() | Prøv å oppdatere Flash player din, det bør gjøres med jevne mellomrom når man skal spille ordspill. Du finner den gratis til nedlasting under Adobe.com. Da regner jeg med at det meste ordner seg. Mvh Hanne | |
alterego - Ikke medlem lenger | 2009-01-16 13:13 | |
![]() | Trill: Du er klar over at du maa velge hvilken bokstav de skal vaere foer du klikker paa aa legge ord? (Jeg mener IKKE aa vaere spydig eller undervurdere deg, men jeg spilte en gang mot noen som klaget over blindbokstavene og hadde glemt aa velge hva de skulle vaere i en gitt kombinasjon... Spillet er jo ikke tankeleser, tross alt.) | |
starey - Ikke medlem lenger | 2009-01-16 13:21 | |
![]() | Snakker vi om de blanke brikkene? Du må holde inne venstre museknapp og deretter velge rett bokstav. Hvis dette ikke fungerer, kan det godt være at du må oppdate flashplayer. :) | |
trill | 2009-01-16 20:21 | |
![]() | Takk for svar - jeg tror nok jeg går for HanneH sitt. :) | |