Spillrom
Sjiraffen | 9 |
Krokodillen | 1 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 10 |
Mobilspill
Pågående | 8 171 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
hmtja | 2009-01-22 12:27 | |
![]() | Hvorfor enkelte ikke legger ut? har spilt noen ganger og har opplevd 2 ganger at mens man spiller slutter plutselig motspiller å legge ut ord og lar bare tiden gå ut,IRRITERENDE. Hvorfor gjør folk det? | |
andermg - Ikke medlem lenger | 2009-01-22 12:34 | |
![]() | mest sannsynlig fordi noe uforutsett kom opp og forstyrret dem, som for eksempel en unge som tissa i sofaen eller en grøttalerken som kom flyvende gjennom rommet fra en oversett og indignert samboer? noe sånt? | |
Sjefstrollet - Ikke medlem lenger | 2009-01-22 12:35 | |
![]() | uff ja, disse samboerne som kaster grøt. Skjønner ikke hvorfor de ikke spiller ordspill istedet;) | |
HanneH | 2009-01-22 12:37 | |
![]() | Kan vel være flere grunner til det. Komemr vel også litt an på hastigheten på spillet. Noen ganger skjer det også for meg, en grunn kan være at man har så håpløse bokstaver at man leter og leter etter en plass for å bli kvitt noen av dem (jeg er av de som forsøker å bytte minst mulig). Og andre grunner kan jo være at motspiller sitter med bingo og ikke finner plass til den. Noen lar tiden gå ut og andre passer, det er opp til hver enkelt. Har j merket det selv enkelte ganger når jeg leter etter plass for bingo at tiden plutselig er over :). Så kan det jo også være at noen blir forhindret på annen måte, at de får en tlf. eller noen ringer på døren. Ikke alltid man rekker å be om pause, og det er jo allikevel ikke alltid motspiller godtar pause. Kan jo også være at de regner med å være raskt tilbake. | |
taztepriv - Ikke medlem lenger | 2009-01-22 12:45 | |
![]() | Jeg skjønner at det er irriterende å vente, men dersom man har valgt 60-minuttersspill så må man regne med en del tid til overs. Jeg for min del driver ofte med andre ting mens jeg venter på den andre sitt trekk. Jeg spiller alltid normal, og hadde en gang en bingo jeg sleit med å plassere. Da kommer det fra motstanderen, etter tre-fire min: "å kom igjen'a". Da blir det litt sånn at man kanskje bør revurdere hastigheten man spiller på for de fem minuttene jeg har til disposisjon er faktisk mine og jeg kan bruke dem som jeg vil. Og noen av oss er litt treigere enn andre. Hei, forresten. Mitt første foruminnlegg :) | |
hmtja | 2009-01-22 12:54 | |
![]() | ja slike ting har eg ikkje tenkt på.. | |
Royvols | 2009-01-22 14:10 | |
![]() | Mange gode forslag her. Men det kan jo også være så enkelt som at internett- eller strømsforbindelse brytes, noe som ofte har skjedd med min forbindelse i det siste. Da er det litt vanskelig å si "at nå gir jeg meg" | |
Nilsen - Ikke medlem lenger | 2009-01-22 14:44 | |
![]() | kanskje de har glemt av at de satt i ett spill? jeg glemmer fort av at jeg er med i spill, viss jeg spiller med GOD tid.. derfor jeg spiller panikk :3 | |