Spillrom
Sjiraffen11
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede12
Mobilspill
Pågående8 171

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
leonsin - Ikke medlem lenger2009-01-23 16:59
Antall innlegg: 89

bedragersk nettside oppdaget
mange ganger når jeg går inn i et spillrpom kommer det opp bedragersk nettside oppdaget og at det anbefales og i ikke spille her. hvorfor det? stemmerd det?

kråkebolle2009-01-23 18:29
Antall innlegg: 5

Dette er sikkert Norton antivirus programet eller brannmuren din som sperrer og gir deg denne mld. Jeg gikk over til AVG, problemet løst

leonsin - Ikke medlem lenger2009-01-23 20:19
Antall innlegg: 89

ja, det er brannmur på internett/dataen. så det er vel derfor. jeg må noen ganger gå inn flere ganger for at det ikke skal komme det opp andre ganger holder bare en gang til.

Grrrrrafffff - Ikke medlem lenger2009-01-23 20:36
Antall innlegg: 29

Det har selsagt med innstillinger på din datamaskin, men sortering av hva som er spyware/virus/trussler er ikke alltid slik det ser ut, alle slike program skal tross alt bli overstyrt av bruker. False positives er det mange av. Det kreves selvsagt erfaring når det er snakk om sikkerhet, men å google ett eventuellt problem gir ofte bra resultat da de fleste problem blir delt av mange.

Blikkboks2009-01-23 22:06
Antall innlegg: 85

Dette har vært oppe tideligere, tror det var Momabeth som sa det skyltes norton.

Kan stemme hos meg, for det skjer bare på den maskinen jeg har norton innstalert og ikke på den andre.

Ha en flott helg.

Blikkboks2009-01-23 22:06
Antall innlegg: 85

På den andre har jeg avast, og har aldri opplevd det. Glemte å få med det isted.

Indigo2009-01-23 22:23
Antall innlegg: 59

Jeg også har avast, og har ikke opplevd dette.

Diskusjonen er arkivert og ikke åpen for nye innlegg.
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?