Spillrom
Sjiraffen | 7 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 7 |
Mobilspill
Pågående | 8 174 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
bronte222 | 2009-01-25 19:12 | |
![]() | spiller som ikke er der hva gjør jeg om vedkommende jeg spiller mot helt tydelig ikke er der??? - lat bare det gå ut hver gang Jeg akter ikke å gi meg slik at han får poengene | |
Alfa93 | 2009-01-25 19:17 | |
![]() | Da passer du ut. Når tiden har gått ut for otspilleren om du har passet tre ganger, avsluttes spillet som normalt. | |
Orlando | 2009-01-25 19:35 | |
![]() | Er det så enkelt? Spilt i går m en som ikke svarte. Fikk ikke beskjed,ventet 30 min, dajeg prøvde å lkikke meg ut fikk jeg beskjed om at det var "ikkebra", men jeg fikk jo heller ikke passet. mistet mye poeng. Hva skjedde? | |
Alfa93 | 2009-01-25 19:46 | |
![]() | Jeg skjønte ikke helt det der. Spilleren din forsvant. Fortsatte du å legge? Prøvde du å gi opp? Hvorfor fikk du ikke passet? | |
MyRuin | 2009-01-25 20:02 | |
![]() | Du må vente til motstanderens tid går ut før du selv passer. Da går det greit | |
Orlando | 2009-01-25 20:09 | |
![]() | men jeg vet jo ikke om han gikk. Da jeg hadde lagt, skjedde ikke noe annet enn at tida blinket ut for motspiller, men jeg fikk ike lagt. Det sto bare at motspiller hadde tur. Det var et normalspill, så det vart og rakk, men da 30 min var gått og det ennå blinket for motspiller prøvde jeg å gå ut via krysset, men fikk altså den beskjeden- Ikke noe skjedde | |
Orlando | 2009-01-25 20:09 | |
![]() | mista bare mange poeng | |
Weronix | 2009-01-25 20:13 | |
![]() | Men dersom motstpille ikkje legge nokke, og du passa ut tre gangar, so skal spelet være over. | |
Alfa93 | 2009-01-25 20:18 | |
![]() | DA tror jeg det var DU som datt ut, Orlando:) Når jeg detter ut, får jeg ikke alltid beskjed om det, men tiden fortsetter å tikke, og turen skifter ikke. Skjer dette, må du gå inn i spillrommet på nytt, da får du spørsmål om du vil inn i spillet ditt igjen eller ikke:) | |
HanneH | 2009-01-25 21:44 | |
![]() | Og for å sjekke om du har ramlet ut kan du prøve å skrive noe i chatte feltet, om ikke det du skriver der kommer inn på chetten i spillet, da har du mistet forbindelsen. Da må man lukke hele spillrommet og gå inn i samme spillrom på nytt. Ikke lukk det spillet du er i, da vil du få beskjeden om at det er usportslig å bryte. Men lukker du selve spillrommet og går inn på nytt får man ikke den beskjeden. | |
xcath | 2009-01-25 21:48 | |
![]() | Jeg falt ut en gang like etter at spillet hadde begynt, og de viste seg at nettet var nede i hele området her. Jeg vet ikke hva som skjedde, før dagen etter, da jeg så at jeg hadde miistet jeg 150 poeng eller noe. Det hadde vært bedre om motstanderen hadde passet oss ut. (jeg ledet da jeg ble brutt) | |
Ruschne | 2009-01-25 22:27 | |
![]() | Du må ikke lukke rommet - det holder å bruke F5-tasten. Da er du normalt straks inne igjen. | |
Orlando | 2009-01-26 00:53 | |
![]() | nå har jeg lært mye! Trodde alltid jeg fikk beskjed dersom jeg hadde falt ut, men sånn er det altså ikke? | |
HanneH | 2009-01-26 09:38 | |
![]() | xcath, uansett om du ledet når spillet ble brutt ville du tapt den kampen. Blir automatisk tap ved brudd i spillet om man leder eller ikke. Jeg har begynt med å drøye min tid, eller passe ut når jeg ser at motstander ikke dukker opp etter 1 eller 2 legg. Men på det området er nok mange forskjellig. Og når beskjeden kommer med at motspiller er frakoblet så er det jo ikke mulig for den andre part å avgjøre om det er gjort med vilje eller om den andre spilleren har dataproblemer. Jeg velger bestandig å tro det siste om det ikke kommer klart frem i motspillers profil at han/hun har ekstremt mange avbrudd i kamper. og til Orlando: Nei det er nok ikke bestandig man får beskjed om at man er frakoblet. Men går det mer enn de 2-5 minutter man har for å legge ut ord (avhengig av hastigheten du spiller) så bruk den lille sjekken med chatte feltet for å sjekke, det holder med å skrive test, eller et lite punktum. Kommer det ikke opp i chatten når du trykker send er du nok blitt frakoblet. | |