Spillrom
Sjiraffen7
Krokodillen3
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede10
Mobilspill
Pågående8 173

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
dani_sub2009-02-04 18:17
Antall innlegg: 2

når starte spillet ?
Jeg bare lurer, når man åpner et nytt spill, og en medspiller hopper inn....hvor lenge er det ansett som god kotyme å vente før man trykker start? tilfelle medspilleren angrer seg når han/hun ser rankingen den som åpnet spillet har tenker jeg da på.

Jeg åpnet ett nylig nemlig, og en hoppet inn, og jeg trykket start...ivrig etter å komme igang, hehe, og så avsluttet min medspiller...med påfølgende ranking-tap. Var jeg for rask med å trykke start?

Er ny her, og har ikke funnet info om det.

aaklem2009-02-04 18:27
Antall innlegg: 23

Start gjerne spillet straks en motspiller melder seg. Det er enkelt å sjekke rankingen før man går inn i et spill. Du klikker på den grønne pila til høyre for den åpne døra. Ofte sjekker jeg også spillhistorien til de som åpner nye spill. Det gjør du ved å klikke på navnet til vedkommende i lista over innloggede. Når jeg selv åpner spill, og en motspiller melder seg, pleier jeg også å sjekke spillhistorien til vedkommende. Mest for å se om han/hun har mange avbrutte spill. Ulempen da er at motspiller gjerne blir utålmodig og forsvinner ut før jeg får startet.

Vib_eke - Ikke medlem lenger2009-02-04 18:31
Antall innlegg: 804

Jeg tror ikke det er noen standard prosedyre på det, hehe. Jeg teller sakte til 5, så motspiller har tid til å forlate om den vil det, men ikke blir utålmodig fordi jeg er treg med å starte :)

dani_sub2009-02-04 18:51
Antall innlegg: 2

takktakk:)

Alfa932009-02-04 19:05
Antall innlegg: 7771

På "min side" og "instillinger" kan du velge "utvid spill automatisk i spillelisten". Da blir pila åpnet automatisk, og rankingen til en spiller synes i spillet.

Blikkboks2009-02-04 23:24
Antall innlegg: 85

Jeg starter med en gang jeg, om jeg sitter der, hender jeg surfer litt rundt, og om jeg har tatt av lyden (har skjedd noen ganger), så irriterer jeg nok motparten, men jeg gjør det ikke med viten og vilje ;-)

Jeg sjekker ikke rating engang på folk som kommer inn på mitt spill, jeg bare trykker start. Men det hender jeg sjekker rating før jeg går inn på andres spill.

Om folk går inn på ditt spill og du starter, så syns jeg ansvaret er hos dem. Du starter jo ikke ett spill for at du ikke har lyst til å spille, da burde dem som er opptatt av det, heller sjekke ut din rating, før di går inn.

God natt :-D

overogut - Ikke medlem lenger2009-02-05 00:55
Antall innlegg: 1

Spillstarter starter selvfølgelig spillet når det passer en selv, med mindre man har avtalt noe annet med motspilleren. Hvis spillstarter ønsker å starte spillet med en gang, så gjør han/hun det.

Vedkommende som melder seg på får finne seg i både vente eller at spillet starter omgående.

Rabiaz2009-02-05 09:17
Antall innlegg: 897

Vennligst start spillet med en gang.

Vib_eke - Ikke medlem lenger2009-02-05 09:45
Antall innlegg: 804

Jeg er enig i at ansvaret ligger hos den som går inn i spill. Men er ikke alle som sjekker rankingen, eller man havner i feil spill pga de flytter på seg. Jeg prøver bare å være snill jeg!

meisa2009-02-05 19:25
Antall innlegg: 443

Det har hendt noen få ganger når jeg har åpnet spillesiden, at jeg nærmest blir "slengt" inn i et spill uten at jeg har trykket bevisst. Da er det selvfølgelig feil type spill og feil motspiller (panikkspill og og spiller med flere 1000 eller noen få hundre i ranking).

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?