Spillrom
Sjiraffen7
Krokodillen3
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede10
Mobilspill
Pågående8 170

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
snowjoy2009-02-06 02:41
Antall innlegg: 11

spilletid
hei, ikveld torsdag den 5 februar hadde jeg et spill hvor tiden gikk ut for min motspiller, etter det gikk klokka videre i minus for motspilleren. Det var ihvertfall det jeg kunne lese fra min skjerm, etter 1 time måtte jeg bare trekke meg, og raste da ned minus 50 poeng på rankinglista. Dette ønsker jeg svar på, det er fryktelig irriterende å sitte slik og vente når klokka går i minus for andre enn deg, og når du da går ned 50 poeng på rankingen synes jeg dette er ganske meningsløst. håper på et snarlig svar på dette. Med vennlig hilsen Snowjoy

Kirsti2009-02-06 04:14
Antall innlegg: 1946

Hvis du ser på spillhistorikken på profilen din, ser du at du er registrert med et avbrutt spill denne kvelden. Det er antagelig det spillet du snakker om?

Det som sannsynligvis har skjedd, er at du er blitt koblet fra. Da hender det at det ser ut som om klokka til motspilleren bare fortsetter å tikke nedover, men hvis du ikke får beskjed om at det er din tur når motspillers tid er gått ut, er det noe galt. Husk at det ikke alltid er slik at du får beskjed om at du er koblet fra, nettopp fordi du er koblet fra. Det er sikkert forskjellig fra maskin til maskin, jeg får som regel melding om at spillet ikke svarer lenger når jeg blir koblet fra, men ikke alltid.

Hvis noe sånt som dette skjer igjen, kan du teste om du fortsatt har kontakt med spillet ved å skrive noe i chatten der. Kommer det du skriver ut, er du ikke koblet fra.

Vib_eke - Ikke medlem lenger2009-02-06 07:46
Antall innlegg: 804

Det er nok som Kirsti skriver, du som er koblet fra. Det er slett ikke alltid man får beskjed om det.
Med en gang det skulle vært din tur (tiden til motspilleren er ute) er det lurt å sjekke i chatten om du er tilkoblet dersom det ikke blir din tur allikevel. Beklager tung setning sånn tidlig på morgenen *gjesp*

Ruschne2009-02-06 09:33
Antall innlegg: 711

Opplever du ustabilitet så skriv TEST en gang i blant underveis - jeg gjør det

Bruk da F5 - tasten om du har blitt frakoblet.

snowjoy2009-02-06 21:03
Antall innlegg: 11

Hallo til dere som tok dere bryderiet med å svare på innlegget mitt, antakelig ble jeg nok frakoblet. Jeg ble mere opphengt i at tiden gikk i minus på min motspiller, så derfor skjønte jeg vel antakelig ikke at det var jeg som var blitt frakoblet. Takk til dere alle for tips.

Hilsen Snowjoy

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?