Spillrom
Sjiraffen | 6 |
Krokodillen | 3 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 9 |
Mobilspill
Pågående | 8 173 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
snowjoy | 2009-02-06 02:49 | |
![]() | overtid Tilleggsopplysninger for melding nettopp sendt. Glemte å si at etter en hel time, bare trakk jeg meg fra spillet, kunne jo ikke sitte der i evigheter og vente heller, før jeg trakk meg, gikk jeg inn på profilen min og så at jeg hadde rast 50 poeng i minus, da bare ble jeg så oppgitt at jeg trakk meg fra spillet. Hva skjedde her? Vennlig hilsen snowjoy | |
Kirsti | 2009-02-06 04:18 | |
![]() | Jeg har allerede svart på det andre innlegget ditt, men er visst i det geskjeftige hjørnet, så jeg svarer her også. I og med at du så at du hadde gått ned i ranking før du trakk deg, betyr det at spillet allerede var avsluttet da du trakk deg - og det bekrefter nok teorien min om at du ble koblet fra. :-) | |
snowjoy | 2009-02-06 21:08 | |
![]() | Takk for to svar fra deg Kirsti. Det er nok helt sikkert du som har rett for underveis den timen dette sto på prøvde jeg og sende flere mel til min motspiller uten at det kom fram. Man lærer så lenge man lever. Takk skal du ha, hilsen Snowjoy | |
Kirsti | 2009-02-06 23:13 | |
![]() | Bare hyggelig! :-) Og et tips: Hvis du ser at meldinger du skriver i chatten ikke kommer ut, og dermed skjønner at du er koblet fra, kan du trykke på F5 for å oppdatere eller lukke spillvinduet og logge deg inn i rommet på nytt. Da vil du få opp spørsmål om du vil tilbake i det spillet du allerede er i gang med, og er du heldig, tar det ikke mange sekundene før du er på plass igjen. | |