Spillrom
Sjiraffen14
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede14
Mobilspill
Pågående8 817

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Kirsti2008-04-03 01:16
Antall innlegg: 1946

"Infoknapp" allerede på åpningssiden?
Når man er inne i et spill, finnes det en liten "infoknapp" man kan trykke på for å se hvem motspilleren/motspillerne er. Hadde det vært mulig å få denne allerede på siden der den som oppretter spillet "tar imot" motspillerne? På den måten hadde det vært mulig å unngå dem som til stadig avbryter spill og lar de andre sitte og vente, for da hadde man kunnet se statistikken deres før man trykket på start og nekte dem å være med på det grunnlaget.

ordknapp2008-04-03 02:51
Antall innlegg: 89

Et tips: Det er mulig å bytte vindu til hovedlobbyen, og dobbeltklikke på navnet til spilleren der, da får du opp info. Men jeg er enig i at det ville vært mer praktisk å kunne gjøre dette i selve spillelobbyen før man trykker start, uten å måtte veksle mellom vinduene.

Mooseman2008-04-03 08:24
Antall innlegg: 1596

Hvis du starter er spill selv, så har du jo 'mellombilde' med chat for du klikker start.
Da har du tid til å sjekke motstanderen din. Hvis du ikke vil spille mot den som kommer inn, så kan du nekte/kaste de ut før du starter, og vente på en ny motstander

Kirsti2008-04-03 13:55
Antall innlegg: 1946

Takk! Jeg visste ikke at jeg kunne dobbeltklikke på navnene i hovedlobbyen og få opp informasjonen der. Trodde jeg måtte inn og søke på spillernavn og så videre, og da tar det for lang tid - det er jo grenser for hvor lenge motspillerne gidder å vente før man starter spillet.

Mooseman2008-04-03 14:19
Antall innlegg: 1596

Joda, men starter du et spill selv, så har du chattemulighet før du begynner.
Skriv et lite øyeblikk eller noe sånt, så får du tid til å sjekke før de forsvinner ;)

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?