Spillrom
Sjiraffen15
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede15
Mobilspill
Pågående8 204

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Pippi Lotta2009-02-12 19:26
Antall innlegg: 4

Chat både her og der
Jeg lurer på om chatten helt til venstre i bildet etter at man har gått inn i et spillerom, kun kan skrives i dette bildet? Og om ALLE ser den?

Man kan også dobbeltklikke på en person inne i et spillerom for så å få opp et chattevindu. Er det bare denne personen som ser chatten da, eller kommer den også opp til venstre i det første bildet jeg snakket om?

Sikkert vanskelig forklart, men jeg lurer på hvor chatten havner, og om ALLE ser ALLE chattene?

Glitre2009-02-12 19:28
Antall innlegg: 100

I chatten til venstre, der bingoene kommer opp kan alle se hva du skriver. Når du dobbelt klikker på en person og snakker med personen er det helt privat, ingen andre kan se det. Derfor heter det Privatchat

Ninaxxx2009-02-12 19:29
Antall innlegg: 1437

Den chatten du ser til venstre i et spillrom kan alle se. Dersom du klikker på navnet til en spiller og chatter med vedkommende der, er dette kun mellom deg og den det gjelder.
Hvis jeg forsto deg riktig, så håper jeg det var dette du lurte på :)

Kirsti2009-02-12 19:43
Antall innlegg: 1946

Selv om du ikke spør om det, legger jeg til at hvis du chatter med den du spiller med (altså inne i spillchatten), kan ikke folk som kommer inn og observerer spillet se hva dere skriver.

Pippi Lotta2009-02-12 20:28
Antall innlegg: 4

Takk for svarene!

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?