Spillrom
Sjiraffen | 14 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 14 |
Mobilspill
Pågående | 8 204 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
kanke | 2009-03-02 22:59 | |
![]() | Spille eller ikke spille Hei, jeg er ganske ny, men det er så mange ganger jeg melder meg på et spill og motspiller velger å ikke sette det i gang, men venter, venter og venter. Det er bedre å kaste meg ut vel, hvis de ikke ønsker å spille med meg | |
Indigo | 2009-03-02 23:20 | |
![]() | www.ordspill.no/foru...ea did=2374 Du kan lese denne tråden her. Det kan være flere årsaker til dette. Det jeg tror mest på er at vedkommende holder på med andre ting på pc-en og ikke har lyd på, slik at h*n ikke hører at du er komt inn i spillet. | |
Nitan | 2009-03-02 23:47 | |
![]() | Når jeg starter første spill etter innlogging hender det frøktli ofte at jeg ikke rekker å trykke start før vedkommende som kommer inn forsvinner igjen. Jeg har en heller sjaber maskin der ting tar tid, og den har sine nykker. Dette skjer sjelden etter at jeg har spilt første spillet, så det er sikkert en forsinkelse inne som ikke jeg får med meg. Og dette er jeg sikkert ikke den eneste som opplever. Så det er nok ofte ikke bare uvilje at spilleren ikke setter igang et spill - noen ganger må en rett og slett vente littegrann lenger før en forsvinner ut. | |