Spillrom
Sjiraffen10
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede10
Mobilspill
Pågående8 765

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
mariroen - Ikke medlem lenger2008-04-07 00:20
Antall innlegg: 17

motspiller går
Hva gjør jeg når motspiller går ut uten å ha lagt på noenting? Ikke kan jeg passe, kun "gi opp" som anses usportslig.

monabeth - Ikke medlem lenger2008-04-07 00:57
Antall innlegg: 1944

Selvfølgelig kan du passe, når det blir din tur.
Man bør spille videre til man selv leder spillet før man gjør dette.
Spillet avsluttes med normal utregning av poeng og ranking etter tre runder.

I ubegrenset spill får man ikke mulighet til dette, men jeg ser det ikke gjelder deg.

Du får ikke vært usportslig mot en som ikke er tilstede lenger.
Dette er en melding som kommer fordi spillet tror det er du som gir deg, siden den andre egentlig er tilstede, selvom han/hun ikke er aktiv.

Men velger du å gi opp, vil du få et avbrutt spill i statistikken din, og ingen økning i ranking.

Dersom det ikke er lagt brikker i det hele tatt, vil det ikke registreres på noen måte at du går ut, verken i ranking eller statistikk.

mariroen - Ikke medlem lenger2008-04-07 18:46
Antall innlegg: 17

Motspiller la inegn bokstaver på brettet, passet, ga beskjed om at han måtte koble fra, koblet fra, og da kunne ikke jeg lenger passe. Måtte gi opp for å avslutte.

vilbringebær2008-04-07 20:35
Antall innlegg: 14

Jeg er enig, det er utrolig irriterende!! Men det du kan gjøre (også fryktelig irriterende! For man vil jo spille!!!) er å la motspillerens tid bare gå ut. Da kan du spille litt innimellom, mens tida til motspilleren sakte men sikkert ebber ut...

monabeth - Ikke medlem lenger2008-04-07 20:42
Antall innlegg: 1944

Hvis motstander kobler fra, vil spillet avsluttes etter fem minutter.

vilbringebær2008-04-07 21:18
Antall innlegg: 14

Nettopp! ;-)

katinka2008-04-09 17:28
Antall innlegg: 72

Opplevde akkurat at den som inviterte til spill forlot det før det var lagt en eneste brikke. Det var min tur, så jeg la et ord, ventet tålmodig, og gikk opp 72 poeng på rankingen. Vel anvendte fem minutter, kan man si...

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?