Spillrom
Sjiraffen14
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede15
Mobilspill
Pågående8 246

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
ladygaga2009-03-31 14:47
Antall innlegg: 2

Frakoblet gang på gang
Hei, jeg sliter med at jeg gang på gang blir frakoblet under spillet. Dette har ført til veldig mange tapte poeng for min del, og jeg kan med sikkerhet si at det ikke er nettilgangen her hjemme som er feilen - dette fordi alle andre internett-funksjoner på denne og andre maskiner i huset virker som det skal samtidig.

Jeg ser også at det ikke er bare jeg som sliter med å bli frakoblet her i forumet, hva kan være grunnen til dette?

ladygaga2009-03-31 14:50

Jeg glemte å forklare hva som skjer når dette problemet oppstår - alt fryser i vinduet hvor spillet er, det er ikke mulig å utføre noen handlinger, chat eller noe i det hele tatt. Og som jeg alllerede har sagt så fungerer internett og internett-funksjoner i andre maskiner i huset samtidig. Det er altså KUN Ordspill-vinduet som slutter å fungere, og som blir frakoblet.

May Lene - Ikke medlem lenger2009-03-31 15:05
Antall innlegg: 614

Oppfinnsomt nick :3

men ja.. prøv å oppdattere adobe flashplayer på maskina di, det kan hjelpe.

HanneH2009-03-31 15:05
Antall innlegg: 2290

Du kan prøve å trykke F5 når du står i spillvinduet. Hjelper ikke det så lukker du spillrommet (ikke spillet). Da har du 5 min. for å logge deg på igjen, når du da kommer inn i samme spilrom får du beskjed om du vil delta i samme spill som du forlot.

Men en annen ting som har stor bestydning også når det gjelder Ordspill er at man med jevne mellomrom oppdaterer Adobe Flash player. Den tingen kan ikke gjentas for ofte tror jeg. Kommer stadig nye versjoner. Jeg var selv plaget mye i starten , nå opplever jeg det veldig sjelden, og oppdatere Flash ca. 1 gang hver mnd.

Teknonytt2009-04-01 11:39

Skal oppdatere Flash nå, takk for svar. Gir tilbakemelding om resultat slik at andre med samme problem kan få hjelp i denne tråden også.

@ May Lene: Nå så ikke jeg at det sto noe om å være oppfinnsom på nick før jeg registrerte meg her - Nicket er ikke så viktig for meg, det viktige er spillegleden - var det noe mer?

Teknonytt2009-04-01 11:39

Ooops, der svarte jeg med min samboers nick :S

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?