Spillrom
Sjiraffen | 7 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 7 |
Mobilspill
Pågående | 8 246 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
velkommen - Ikke medlem lenger | 2009-04-07 01:25 | |
![]() | isbad Hvorfor fikk jeg ikke godkjent isbad? | |
jwpede | 2009-04-07 01:43 | |
![]() | Kanskje fordi det er farlig, svært ubeagelig og fullstendig unødvendig? | |
Orlando | 2009-04-07 01:44 | |
![]() | vanskelig å si, mye rart blir godtatt, men jammen er det en del som blir nektet og | |
Kirsti | 2009-04-07 01:45 | |
![]() | Eller fordi det ikke står i fullformsordlisten. Den er det ingen her på ordspill som bestemmer over. Ikke engang ordlisteobersten. | |
Sydsklie | 2009-04-07 07:16 | |
![]() | Jeg oppfordrer herved til væpna revlusjon. Ned med brikkemajoren, feltmarskalken og ORDLISTEOBERSTEN. Lå folket ta over kontrollen, la gymnaslærer Pedersen styre. Let's hear the people sing. Og så må Holger settes i turneringskarantene | |
HanneH | 2009-04-07 08:48 | |
![]() | Da vil jeg regne med at Isbad er regnet som sammensatt ord. Og mange av de ordene er nok ikke med i Fullformordlisten. Ny oppdatering av den ordlisten tror jeg skjer i 2011 :). Vi før bare prøve oss frem og godta de ordene som er her så lenge, ikke mye vi kan gjøre med den biten. Men om det er ord du ønsker skal være med og som ikke går inn kan du under fanen seriøst, finne en tråd som heter nye ord til ordlisten. Der kan du legge inn de ordene som du ønsker skal være med, så blir de oversendt til de som har med ordlisten å gjøre, er du heldig da kommer de med på neste oppdatering. | |