Spillrom
Sjiraffen | 14 |
Krokodillen | 1 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 15 |
Mobilspill
Pågående | 8 246 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
evanma | 2009-04-22 00:39 | |
![]() | Takk for meg Hei og takk for meg. Nå har jeg bestemt meg for å slutte. Det går bare utfor. Siden jeg fikk topp poeng 050409 så har jeg tapt ca 200 poeng. Med unntak for ett legg som ga 300, så får jeg bare elendige poengsum for tiden. Får i tillegg elendige bokstaver osv. Jeg får nesten aldri starte heller, kanskje hver 10. gang. De få ganger jeg får starte så er det uheldig å starte, men når motspilleren får starte så er det som oftest fordel for den. Jeg vil ikke fremstå so sutrete, men jeg begynner å lure på om det er innebygget et system som gjør at man får uheldige omganger når man har vært met over 1 år? Det kan jo neppe bero på at jeg blir dårligere til å finne på ord. Jeg husker at jeg i begynnelsen fikk veldig fine bokstavkombinasjoner der man med en gang så hvilke fantastiske ord man kunne legge. Slik har det ikke vært på veldig lenge (med unntak for 300 poeng legget da). Men men det var veldig gøy i starten og sånn mitt på , men i det siste er det bare blitt frustrerende. Jeg tror nok at jeg får til svar at jeg bare er dårlig taper, men det pleier jeg ikke å være. Det er bare trist å konstatere at jeg får så dårlig e forutsetninger til en hver tid. Så takk for meg! | |
Anjete | 2009-04-22 00:44 | |
![]() | Det høres ut som at du trenger en pause! Jeg hadde det og sånn for noen måneder siden, og da spilte jeg ikke på en stund. Når jeg kom tilbake var det gøy igjen! Så vær så snill å ikke slett kontoen din... Du kan komme til å angre :) | |
evanma | 2009-04-22 00:48 | |
![]() | Takk for tipset. Leste akkurat på en annen tråd noe om at man spiller med spesialregler de første 50 gangene. Det visste ikke jeg. Har også merket at det tar seg opp etter en pause, men etter påske når jeg hadde en pause på 5 dager så ble alt bare verre. Men men jeg kan jo prøve igjen en gag i fremtidem! | |
HanneH | 2009-04-22 00:50 | |
![]() | Håper virkelig ikke du slutter på grunn av dette. Ordspill går veldig opp og ned i bølgedaler, noen ganger kan man synke og synke i flere dager på rankingen før det snur og man klatrer oppover igjen. Men nye nedturer kommer nok like sikkert tilbake som oppturene. Nå synes ikke jeg det hørtes så utrolig mye ut med 200 poeng, men kommer vel an på øyet som ser. Jeg datt selv 700 poeng på en kveld for 2-3 dager siden. Men er bare å fortsette å spille for jeg vet det snur etter en stund og går min vei igjen. Men jeg er av den sta typen og gir ikke opp uansett utfall, og ranking betyr nok ikke alt. Det hyggeligste er jo å spille, og hver kamp er forskjellig ingen blir lik. Det er det som gjør det morosmt synes jeg. Men ikke gi opp, ta noen dagers pause og kom tilbake og prøv. Det snur helt sikkert for deg og. Lykke til! | |
Anjete | 2009-04-22 00:50 | |
![]() | 5 dager er ofte ikke nok. Jeg var borte i 1,5 mnd... | |
Rabiaz | 2009-04-22 10:13 | |
![]() | Fortvil ei, for all del, det er flere som er i samme båt som deg! Det kommer gode og dårlige perioder, akkurat som alt annet her i livet. Det er bare slik universet er bygd ;) Foreslår at du fortsetter, så vil du nok se snart at det snur seg til det bedre. Jeg mener det! Uansett, lykke til! :) | |
kakuv | 2009-04-22 12:12 | |
![]() | Det er flere av oss som føler det samme som deg! Skal se på min formkurve etter påsken, ser ut som det bratteste henget i Hafjell!!! Tenker som så at det må da snart snu!! Bittert er det når man spiller flere spill med ellendige bokstaver og vanskelige legg! MEN så gøy når en får det til! det er jo det som er gøy med ordspill! Ikke gi opp- en spiller jo for gøy! Taper heldigvis ikke hus og heim;-)) | |
gerdmarie | 2009-04-22 13:00 | |
![]() | Som jeg kjenner meg igjen, men det er ingen grunn til å gi opp! jeg er litt skyld i dette selv også, for jeg er litt "ukritisk" mht hvem jeg spiller med. Mange har lav rating, og selv om jeg vinner, får de poengene. mens jeg får tilsvarende tap av poeng. Og skulle en med lavere rating vinn, ja, da vet vi hvordan det går. Jeg har også utfordret meg selv ved å benytte meg av tilfeldigbrettet. Det går som oftest galt, for jeg glemmer poengjakten og spiller ordspill1 men sånn går nu dagan.. Moro er det lell | |
Pee-Jay | 2009-04-22 13:06 | |
![]() | Kjedelig, men du er ikke alene. Jeg ramla hardt fra nesten 1800 poeng til usle 1400 poeng på to dager eller så! Jeg kommer til å spille til jeg er tilbake på 1800, og så får pausen heller komme da ;) | |