Spillrom
Sjiraffen | 4 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 4 |
Mobilspill
Pågående | 8 246 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Anja83 | 2009-05-03 15:49 | |
![]() | Annen farge på spillebrikker Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette, men jeg forsøker. :) Når jeg spiller og venter på at det skal bli min tur, pleier jeg å legge bokstaver ut på spillebrettet for å prøve litt forskjellige ord her og der. I og med at brikkene har helt lik farge både når ordene er ferdig lagt og når jeg bare legger dem der for å prøve før turen min kommer, hender det jeg ikke finner igjen hvor mine bokstaver ligger. Jeg vet at jeg kan trykke på "rens", men noen ganger ønsker jeg ikke å renske alt. Det jeg egentlig sier, er at jeg vil at bokstavene skal ha en annen farge før ordet er endelig lagt, slik at jeg kan skille mine bokstaver fra ordene som allerede ligger der. Er det flere som har tenkt på det før? | |
Alfa93 | 2009-05-03 16:08 | |
![]() | God idè, synes jeg, jeg kjenner meg godt igjen;) Jeg tar forslaget videre til utviklerne, så får vi se om de gjør noe med det. | |
kness - Ikke medlem lenger | 2009-05-03 16:08 | |
![]() | Sett det på to-do-listen, administrators! :) | |
mammatilto | 2009-05-03 16:33 | |
![]() | enig, det er et problem | |
gompedyret | 2009-05-03 18:08 | |
![]() | Den tudu-lista begynner å bli lang, men jeg synes det var et gromt forslag åkkesom. | |
TheOne | 2009-05-03 19:54 | |
![]() | Bra forslag, mange kjenner seg sikkert igjen! | |
Rabiaz | 2009-05-03 22:53 | |
![]() | Enig :) Forslag til farge: grønn. | |
kness - Ikke medlem lenger | 2009-05-04 19:18 | |
![]() | Hadde vært artig å se den tudu-lista! | |
JamesO - Ikke medlem lenger | 2009-05-04 20:06 | |
![]() | Forslaget er fint, men det er litt viktig også å tenke på at dette spillet ikke får for mange fancy mindre viktige funksjoner slik at alle de fancyfunksjonene reduserer for mye det essensielle ved spillet. Nemlig det å legge ord. En annen ting. Hva om det var en liten fargeforskjell hele spillet igjennom for alle de brikkene som er lagt av hver av spillerne ? | |
Anja83 | 2009-05-04 20:26 | |
![]() | Takk for at du sender forslaget videre, Alfa93. :) Og for min del må dere gjerne gjøre dem sennepsgule, spygrønne eller hva det skulle være. Bare jeg ser forskjell på dem og de andre som ligger der fra før. :) | |