Spillrom
Sjiraffen | 5 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 5 |
Mobilspill
Pågående | 8 246 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
meisa | 2009-05-04 17:28 | |
![]() | Statistikk De siste ukene har jeg nesten aldri fått opp noen statistikk når jeg har gått på min side, eller når jeg ser på et annet medlem. Jeg får "Fullfført med feil på siden". Hva skyldes det? Kjenner ikke til at noe er endret på min PC. | |
awi | 2009-05-04 17:52 | |
![]() | Jeg har hatt samme problemet den siste tiden. Det har løst seg for meg når jeg trykker på "kamper" og "Vis resultat" flere ganger. Da får jeg frem statistikken. Skal gi beskjed til utviklerne om at noe er feil. | |
meisa | 2009-05-04 18:26 | |
![]() | Ja, det hjalp å trykke flere ganger på kamper! | |
Alfa93 | 2009-05-04 20:33 | |
![]() | Jeg hadde dette problemet før, men det ordnet seg da jeg gikk over til en annen nettleser (fra IE til Firefox). | |
meisa | 2009-05-05 20:34 | |
![]() | Når man går på medlemssøk og vil se på statistikken til vedkommende, finnes det ikke noe kamper eller annet ord man kan trykke på flere ganger. | |
Alfa93 | 2009-05-05 20:34 | |
![]() | Bare trykk på "statistikk" igjen. | |
meisa | 2009-05-05 21:31 | |
![]() | Testet det, men nå stopper det opp allerede når jeg skriver navnet jeg søker etter! | |
Alfa93 | 2009-05-05 21:36 | |
![]() | Ja, som sagt hadde jeg samme problem før, veit det er fryktelig irriterende;) Bare trykk på "enkelt søk" igjen.... eller bytt nettleser:p | |
meisa | 2009-05-05 21:44 | |
![]() | Nettleser har jeg ikke lyst å bytte, og vet ikke om jeg får det til heller. Jeg har først hatt problemet det siste ukene. | |
Ø N | 2009-05-05 22:15 | |
![]() | Bare ett forslag til noe du kan prøve. Internett Explorer sendte ut oppdatering til ny nettleser for en liten stund siden som alle som har automatisk oppdatering mottok. Dette laget diverse problemer for meg på 3 Pc,r Øverst på statuslinja har du noe som heter Verktøy. Når du trykker på verktøy så får du opp en fane der det står Alternativer for Internett. Når du trykker på alternativer for Internett får du opp en boks på skjermen. På denne boksen som dukket opp er det et valg som heter Avansert. Når du trykker på avansert får du opp ett nytt bilde. På dette bilde står det Gjenopprett Avanserte Innstillinger. Trykk på gjenopprett avanserte innstillinger å bekreft valget med å trykke OK nederst på dette bildet. Når du har gjort dette så restarter du Pc,n å krysser fingrene for at problemet er løst. | |
Ø N | 2009-05-06 00:04 | |
![]() | En liten korrigering på dette punktet Trykk på gjenopprett avanserte innstillinger å bekreft valget med å trykke på Bruk så trykker du på OK. Dagens lærdom: Stol aldri på hukommelsen.... ;(:)> | |
meisa | 2009-05-06 19:00 | |
![]() | Takk for tipset. Har gjort som du sa. Det er fortsatt tregt; jeg trykker mange ganger på statistikk før jeg får min fram. Deretter fikk jeg faktisk fram statistikken til en annen spiller også. | |