Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 348 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
meruni | 2009-05-09 00:33 | |
![]() | kutter ut.... det er en god del som forlater spillet før det blir satt i gang.. hvorfor.. | |
bbb | 2009-05-09 09:21 | |
![]() | de oppdager at rankingen ikke passer. Men det går det jo fint an å sjekke før man går inn i spillet. | |
Rabiaz | 2009-05-09 10:04 | |
![]() | Ombestemmer seg i siste liten. Går an det, så lenge man ikke stikker ut rett etter at spillet har startet. :) | |
SivK | 2009-05-09 20:55 | |
![]() | Jeg har opplevd en gang at den jeg skal spille mot trekker seg rett etter jeg trykker på start knappen. Ble da sittende der og spille mot meg selv, så fikk jeg plutselig beskjed om at motspilleren har avsluttet sin observasjon. Hva skjedde? | |
Duppedingser | 2009-05-09 21:05 | |
![]() | Det er ikke alle spørsmål man får svar på her i livet, trudde nå godt voksen folk visste det etterhvert... | |
SivK | 2009-05-09 21:07 | |
![]() | ? | |
scapegoat - Ikke medlem lenger | 2009-05-09 21:53 | |
![]() | Siv: dersom du opplever at motspilleren blir borte kan du bare gå ut av spillet du også. At h*n avsluttet observasjon betyr vel bare at h*n har kommet inn som observatør uten at du har merket det. | |
SivK | 2009-05-09 23:07 | |
![]() | Sånn og forstå ja. Visste ikke at det gikk ann å gå inn på et spill og observere. Lærer noe nytt hele tiden:-) | |
HanneH | 2009-05-10 17:18 | |
![]() | SivK, om du vil observere andre spill, går du på fanen startede spill i spillrommet og trykker på forstørrelsesglasset til det spillet du vil se på. Det vil da komme en slik melding som du så i chattefeltet til de som spiller at du er inne og observerer. | |
Smartgirl | 2009-05-11 00:53 | |
![]() | Har hent at jeg har gått ut fordi det har tatt innmari lang tid før spillet har blitt starta, for så å oppdage at spillet ble starta i det jeg forlot det. Har også gått ut av egne spill når nekt-knappen ikke har virket og det har vært en motspiller jeg ikke ønsker å spille mot. | |
Rabiaz | 2009-05-11 09:24 | |
![]() | Du må først markere navnet til motspilleren i startboksen, og deretter trykke NEKT. Da popper han ut med en gang :) | |
mammatilto | 2009-05-11 14:34 | |
![]() | det er irriterende når noen går ut midt i spillet også | |
benni2009 | 2009-05-11 17:11 | |
![]() | Smartgirl: Det er hakket triveligere at du i sånne tilfeller sier fra at nekt-knappen ikke virker :-) | |
heidihi | 2009-05-12 09:47 | |
![]() | Når det er stor pågang på spillene hender det ofte at jeg trykker på "døren" til et spill men så kommer jeg inn i et annet... (Spillene beveger seg opp over på lista) Er da motspilleren rask, er jeg inne i et spill jeg ikke ønsker å være med i før jeg aner ord av det.... Pleier ikke å logge ut, men kan forstå at noen gjør det. | |
mirilise | 2009-05-12 13:49 | |
![]() | Jeg har opplevd mange ganger at når jeg går inn i et spill forlater den som har laget spillet. Så der sitter jeg og som regel kommer det flere. Det er kjedelig å gå inn i et spill og så skjer det ikke noe. Da går jeg og da oppdager jeg at vedkommende har begynt etterpå alene. Men for meg er det ikke noe problem. Jeg finner alltid noen å spille med. Og forlater noen spillet så vinner jo. På feil grunnlag men sånn er det bare. Noen er faktisk dårlige tapere. | |