Spillrom
Sjiraffen | 2 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 2 |
Mobilspill
Pågående | 8 771 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
SolveigRing | 2008-04-12 18:13 | |
![]() | Spillet "henger" seg.. I går satt en brikke "fast" og jeg kunne ikke legge den før jeg logget av og på igjen. I morges gikk jeg inn og skulle spille og ingenting skjedde. Jeg forlot spillet etter at jeg hadde forhørt meg med en + spiller. Nå skjedde det igjen. Hva skjer egentlig? Er vi for mange inne på en gang? | |
Mooseman | 2008-04-12 18:38 | |
![]() | Hvert spillrom takler fint 200 spillere samtidig, så jeg vil tro at det er internettlinjen din, eller flashversjonen som kan være årsaken. Jeg anbefaler å sjekke versjoner og eventuellt oppdatere disse, samt kanskje forsøke Firefox nettleser dersom du bruker noe annet idag | |
SolveigRing | 2008-04-12 18:51 | |
![]() | Kanskje det er hos meg, men det har jo skjedd hos andre også. De jeg skulle spille med hadde også opplevd det samme. I siste spillet det skar seg, fikk heller ikke de andre brikker. Da er det vel ikke bare hos meg? | |
Mooseman | 2008-04-12 19:06 | |
![]() | Nei, dersom det skjer med flere samtidig, er det nok serveren her som 'hikker' Det er desverre slike ting som skjer i dataverden, og ingen kan garantere 100% oppetid | |
Amor | 2008-04-12 20:40 | |
![]() | Hei! Jeg opplever stadig det samme, med at jeg ikke får lagt brikken dvs jeg får ikke tatt de bort heller. Det tar tid før spillet reagerer og tiden går ... kjedelig. | |
Carina | 2008-04-12 21:44 | |
![]() | Hoppas det går bra med ett svenskt svar. Om en brikke fastnar på muspekaren, och bara följer med hela tiden, så kan man hålla denna brikke över en annan brikke, och klikke med musen, så släpper det. Men, detta har bara hänt mig i svenskt spill, och det kan ju vara något annat som krånglar också. | |