Spillrom
Sjiraffen | 7 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 7 |
Mobilspill
Pågående | 8 765 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
annhetty | 2008-04-15 09:39 | |
![]() | trådløst nettverk Hei, jeg har flyttet og har nå trådløst nettverk(dessverre) og det har ført til mye merkelige greier. Jeg kommer inn og får lagt ut ord, men blir kastet ut mellom hver gang jeg legger et ord. Jeg får logget meg inn igjen, men taper jo tid på dette og det er irriterende for mine motspillere. Har dere peiling på hvorfor dette skjer? Dessuten kommer jeg inn og får spilt en dansk quiz helt uten problemer, mens en jeg er med i på svensk ikke fungerer i det hele tatt. Og på enkelt e sider kommer jeg overhodet ikke inn i noe chatprogram. Jeg blir veldig frutstrert over dette, og det kan jo føre til at ingen vil spille med meg og jeg elsker dette ordspillet. | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-04-15 11:46 | |
![]() | Siden det fungerer noen steder og andre ikke, er det vel forskjell på hvor følsomt det er. Det jeg vet noen andre har gjort, og fått bedret situasjonen, er å prøve andre nettlesere. Det er ikke slik at en fungerer best for alle. Jeg har det utmerket med Explorer, andre har hatt problemer med den. Bytt til Firefox f.eks. (eller ha den i tillegg, til dette bruket) og prøv om det hjelper. En annen spiller her, koblet seg til med kabel, når hun skulle spille, og løste problemet slik. De fleste trådløse routere kan du jo også koble deg til med kabel. | |
annhetty | 2008-04-15 11:52 | |
![]() | Jeg bruker Firefox, problemet er at jeg får ikke til å koble til kabel. Jeg har nettopp flyttet og leier en leighet hvor de jeg leier hos har kontor under meg med kabel og det er faktisk strukket en kabel inn til der hvor jeg har dataen, men jeg får ingen kontakt med nettet når jeg prøver denne. Bør vel kanskje kontakte bredbåndspatruljen til telenor eller noe. | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-04-15 12:24 | |
![]() | Kanskje lurt. Men har du spurt utleier om denne kabelen som er strukket til deg er koblet til? Kanskje den ikke er det, siden det også finnes tråløst. Jeg bare spør, kanskje dumme spørsmål, men vet jo ikke hva du har prøvd. I tillegg kan du jo prøve og bytte andre veien da, fra Firefox til Explorer, eller en annen. Det er veldig raskt gjort. Og gratis!!! | |
Mooseman | 2008-04-15 13:04 | |
![]() | Dette er lite trolig et nettleserproblem, men kanskje heller hvilken flashversjon du har siden noe virker, mens andre ting ikke gjør det. Dobbeltsjekk også med utleier om de har noen begrensninger, siden du er på bedriftens trådløse nettverk | |
Blyant - Ikke medlem lenger | 2008-04-15 15:16 | |
![]() | Jeg synes også det hørtes ut som et flashproblem. Men hvis det er slik at det fungerte knirkefritt helt inntil du skifta til trådløst, så er det vel det som er problemet likevel da... Du hadde altså ingen som helst problemer på ditt tidligere nett? Og du bruker samme PC? Har du gjort noen endringer på PC'en siden feilen oppsto? PS. Mye prat om om Firefox vs Explorer her, men Opera er da best uansett :-) | |
annhetty | 2008-04-15 16:17 | |
![]() | jeg har ikke gjort noen endringer på pc'n og har samme pc som før. De jeg leier hos har ikke trådløst nettverk, men kabel fra nextgentel. Hvor kan jeg laste ned siste flashversjon? Og takk for at dere forsøker å hjelpe meg! | |
Mooseman | 2008-04-15 20:33 | |
![]() | Uten å gå inn på hvilken nettleser som er best, så gå til www.adobe.com Der kan du laste ned siste versjon av adobe flash | |