Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 512

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
vilbringebær2008-04-15 16:46
Antall innlegg: 14

Å forlate spillet
synes jeg er veldig dårlig gjort og utrolig usportslig. det må jeg bare si! Når man selv åpner et tilfeldig spill må man regne med at motstanderen kan få maange poeng ved å spille brikkene sine strategisk. Og å da bare gi opp fordi man sjøl ikke får til det samme, er dårlig spillånd synes jeg. Tåler man ikke at motspilleren får mange poeng, får man holde seg til spesial eller standardspill!!

Sånn, nå fikk jeg det ut! Puh...

rana2008-04-15 18:38
Antall innlegg: 1

Jeg spiller paa jobb, og noen ganger maa jeg avslutte för jeg er ferdig. Daarlig gjort, men du vinner ihvertfall spillet...

Blikkboks2008-04-15 18:43
Antall innlegg: 85

Om jeg må forlate spillet og gi opp, sier jeg i fra på forhånd. Men dessverre konker maskinen ut noen ganger, men da prøver jeg å logge meg inn igjen så fort som mulig.

Eks. kan være. Sønn våkner på kvelden. Telefonen ringer etc.

Blikkboks2008-04-15 18:43
Antall innlegg: 85

Telefonen ringte forresten en gang jeg spilte, så glemte jeg at jeg spilte. Dette beklaget jeg selvsagt til di jeg spiltemed i etterkant, når jeg kom på det igjen.

vilbringebær2008-04-15 20:17
Antall innlegg: 14

Ja jeg skjønner at man av og til må forlate et spill. Det kan være gode grunner til det. Jeg har også et barn som f.eks.våkner om kvelden, eller telefonen ringer etc.

Men det jeg snakker om nå er at noen bare stikker fra spillet fordi de gir opp. Det er det inntrykket jeg fikk av noen jeg spilte mot tidligere i dag ihvertfal. Vi spilte tilfeldig, og jeg greide å legge ord til 150 poeng ganske tidlig. Da bare gav motstanderen min opp!... ikke spill tilfeldig da, sier jeg, hvis du ikke tåler at andre får mange poeng når en sjøl ikke gjør det ;-)

Mooseman2008-04-15 20:42
Antall innlegg: 1596

Grunnen for å forlate et spill kan være mange, og vi kan bare oppfordre alle spillere til å fullføre

Hestegal2010-08-18 19:33
Antall innlegg: 38

Det er alltid når jeg er godt i gang med et spill at en av unga roper JEG ER FEEEEEEEERDIIIIG!!!

ajnor2010-08-18 19:48
Antall innlegg: 958

Når unga roper FEEEEEEEERDIIIIIIG, da ber vi om pause, da. ;-) I de aller fleste tilfeller får jeg pause når jeg ber om det OG begrunner det med sånn do-hjelp.

Oheidia2010-08-18 19:52
Antall innlegg: 175

Forlate spill - sist gang det skjedde skulle jeg legge en bingo, min motstander hadde nettopp åpnet og pang - GET bredbånd falt ut!!!! Forlate spill - det er i så fall GET sin feil!!!!!

mikromina2010-08-18 20:26
Antall innlegg: 51

Det samme skjedde med meg også, Oheidia. Svartens nettverk! :-) Men-men. Det er en del av gamet, så da må man vel bare svelge DEN kamelen...

Hampus2010-08-18 23:22
Antall innlegg: 71

I dag var det slitsomt på jobben, nesten umulig å få spilt. Telefoner som ringte, kunder i butikken, en gang begge deler samtidig! Måtte be om pause flere ganger og til slutt bare: du, kan vi passe ut? for dette blir for travelt! Kunden bare: ok... jeg får vel handle et annet sted, da. Men gi opp? Aldri.

gunda2010-08-19 01:41
Antall innlegg: 75

Spillte nettopp med en som plutselig forlot uten å si fra. Det var "tilfeldigvis" rett etter at jeg hadde fått over 500 poeng for ett ord:)

potet2010-08-19 07:16
Antall innlegg: 131

Si alltid ifra hvor du går. Det er ikke skam å snu.
Folkens: Dette er bare et spill, det finnes mange grunner for valg man tar; ta ikke alt like alvorlig.

sommerfugl2010-08-19 10:00
Antall innlegg: 473

Hvis folk velger å bruke "gi opp"-funksjonen og dermed tape masse poeng så spiller vel ikke det noen rolle?? Den som sitter igjen vil jo automatisk vinne og kan spille videre med andre. Heller at motstanderen gir opp enn å bare bli borte og la tiden gå ut (som diskutert i forum for litt siden)!

kremfjes2010-08-19 12:35
Antall innlegg: 74

Jeg har litt dårlig samvittighet for dette, fordi PCen min har vært helt ute å kjøre i det siste. Den blir så varm at den plutselig bare slår seg av. Har egentlig tenkt at jeg bør la være å spille til jeg får skaffet meg en ny PC, men jeg klarer det ikke helt. Så på forhånd undskyld til de som måtte rammes av dette i fremtiden. Dere kan trøste dere med at når jeg forsvinner, så sitter jeg minst like forbanna i andre enden og kaster musa og andre ting på PCen. :)

kness - Ikke medlem lenger2010-08-19 13:28
Antall innlegg: 1134

Stakkars pc-en til kremfjes ... ;)

Jeg har opplevd et par ganger at motstander har forlatt spillet hvis jeg har hatt veldig flaks med åpningslegget på et tilfeldigbrett. Og selv om man da selvfølgelig vinner kampen og går opp i rank, er det irriterende å bli snytt for sjansen til å sette personlig poengsumrekord. Det har man jo sjansen til hvis man har både brikkemajoren og feltmarskalken på sin side i det første legget. Høye tall er jo det morsomste som fins! Det var ikke uten grunn at Arne Næss samlet på høye tall da han var liten ;) Og som trådstarter sier; "Når man selv åpner et tilfeldig spill må man regne med at motstanderen kan få maange poeng".

P.S.
Takk til Hestegal som hentet frem denne over to år gamle tråden. Ingenting er som nygamle tråder!

Glory2010-08-19 17:24
Antall innlegg: 388

At man automatisk reiser seg for å hjelpe det barnet som roper uten å huske å be om pause, har jeg stor forståelse for. Også det å glemme at en spiller når f. eks. telefonen ringer...

Det jeg derimot har NULL forståelse for er de som forlater sitt eget spill før start når en kommer inn. Si noe, da - eller bruk nekt!!!

meisa2010-08-19 18:44
Antall innlegg: 443

Opplever sjelden at noen bare stikker av. Som regel faller de ut; ser det av teksten som kommer opp. Men jeg husker jeg ble litt sur en dag jeg spilte flere spill på rad som ikke ble ferdig for en ga opp.

Selv har jeg to brutte spill av 3219, og det må være bra. Tror jeg falt ut den ene gangen iallfall.

martin84 - Ikke medlem lenger2010-08-19 19:38
Antall innlegg: 580

Opplever bare unntaksvis at folk forlater spillet. Når de gjør det, er det som regel forståelig ;). At jeg selv gjør det skal mye til; da må alt gå på tverke, og det gjør det jo sjelden.

Lille-fix2010-08-19 19:44
Antall innlegg: 264

Av og til er nettet temmelig ustabilt her ute i bygda

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?