Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 348 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
gudmusa | 2009-05-24 14:13 | |
![]() | turnering Hei! Har aldri vært med på turnering før, kan noen gi meg en kjapp innføring/forklaring? Samtidig lurer jeg på om man kan være 2 brukere på samme e-post adr? Mannen min vil gjerne melde seg inn på ordspill han også. Han henger over skuldra mi hele tiden når jeg spiller. | |
Ø N | 2009-05-24 14:17 | |
![]() | Link til turneringsinformasjonen www.ordspill.no/foru...ea did=2866 Det er kun en bruker pr.E-postadresse. | |
starey | 2009-05-24 14:18 | |
![]() | Turneringsinformasjon: www.ordspill.no/foru...ea did=2866 Det meste om turneringer står der. Kan legge til at turneringer er kjempegøy og sosialt. Bare å komme! Det går bare an å lage en bruker per e-postadresse. Hvis mannen din skal lage en bruker må han bruke en annen e-postadresse enn den du har brukt. :) | |
Torill | 2009-05-24 14:18 | |
![]() | Les om turneringer her: www.ordspill.no/foru...ea did=2866 Ikke farlig om du ikke husker alt, du får bra informasjon underveis. Velkommen på turnering! Kun en bruker pr epost-adresse. Hils mannen din og anbefal han å finne på noe mindre vanedannende hvis han er på jakt etter en ny hobby! | |
twiver | 2009-05-24 14:18 | |
![]() | Bli med på turnering !!! Vi spiller uranket og det er lærerikt og kjempemorsomt !!! | |