Spillrom
Sjiraffen10
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede10
Mobilspill
Pågående8 372

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
reflex2009-06-11 21:40
Antall innlegg: 6

Kjære Aftenposten!
Nå er det snart 3 måneder siden jeg vant mesterturneringen.

Hvor blir det av t-skjorta mi?

Sydsklie2009-06-11 21:42
Antall innlegg: 703

På tide med trøyeskift. :)

Holger2009-06-11 21:44
Antall innlegg: 230

Du må mase på spillverter! Det gjorde jeg. Tok bare 2 måneder da.

Holger2009-06-11 21:45
Antall innlegg: 230

For ordens skyld: Jeg har aldri vunnet noen mesterturnering. Skakke skryte på meg det.

HanneH2009-06-11 22:09
Antall innlegg: 2290

Hei Reflex

Etterlysningen din er nå oversendt til Aftenposten :)

Mvh

HanneH

Den 9nde - Ikke medlem lenger2009-06-11 22:24
Antall innlegg: 120

Har du tenkt på at t-skjorta kommer til å ta glansen bort fra de altfor store solbrillene, eller kommer det et større smil? Vi trenger iallefall bildeskiftsnart.

reflex2009-06-11 22:43

Sydsklie:
Skittentøyskurva er full, så nå er det opp til Aftenposten når neste klesbytte inntreffer!

Holger:
2 måneder, _med_ masing? Den bør jaggu være verdt ventetida.
Turneringsseire er vel det du minst trenger å skryte på deg, da alle vet du kunne vunnet fjorten mesterturneringer på rad med åtte fingre på ryggen OG nipple clips, om du ville.

HanneH:
Sweet diggity!
Jeg hadde forøvrig 4 turneringsseire før mesterturneringen. Betyr det at jeg får to t-skjorter på én gang nå? Er det derfor det tar så lang tid?

Den 9nde:
hihi, touché! Jeg er møkka lei selv, og prøvde å legge inn noe nytt, men det ble dessverre avvist, så nå er profilen min deilig bildeløs, mens du fremdeles må plages med mitt vemmelige åsyn hver gang du logger på ;) Bildet på forsiden forandres uansett ikke om jeg legger inn nytt i profilen. Men det var verdt et forsøk!

Åhsåflinkmanerogsvarerall esammen.

Den 9nde - Ikke medlem lenger2009-06-11 22:47

sa aldri at det va vemmelig.... men det e vel som skjorteskift... man trenger vel en forandring. E faktisk vant til bilde nu så hvis dem tar det bort så blir æ vel i villrede og trur æ har kommet til den svenske siden. Kor du kjøpte de dær brillan? Og med det gliset så må du minst ha mmmm ha gjort noen glad?

gompedyret2009-06-11 22:50
Antall innlegg: 4381

reflex: jeg synes nå bildet ditt er aldeles konge.

Det viser en mann på toppen av verden. Minst!

Den 9nde - Ikke medlem lenger2009-06-11 22:51

Forresten korson vinner man en sånn der t-skjorte? Kan æ delta i mesterturnering? Hvis man ikke kan vinne dem kan man kjøpe i ordspill sin netshop? Kor mye e det fraktkostander fra Oslo til Loppa?

HanneH2009-06-11 23:14

Du må delta i turneringer for å vinne premier. For hver 5. turnerings seier kan man velge en premie. 3-4 ganger i året arrangerer vi mester turneringer. Der er det de som har vunnet turneringsseiere som er kvalifiert til å delta.

Men det er bare å hive seg rundt å delta på turneringer, det blir arrangert en turnering omtrent hver dag. Kan vel muligens bli litt sjeldnere nå når ferien setter inn. Men det får vi se på når vi vet hvem som drar til hvilken tid :)

Reflex: Tror ikke den mester turneringer gjelder som en av de andre turnerings seierene men det skal jeg sjekke.

reflex2009-06-11 23:23

Den 9nde:
Brillene er av merket Police, og kan vel kjøpes i de fleste brillebutikker rundt om i landet.

T-skjorta kan du vinne på følgende måte:

Det arrangeres jevnlig "vanlige" turneringer. Snik deg usett inn en dag alle de beste spillerne er opptatt med andre ting enn ordspill, og taktikér (note to self: bruk dette ordet oftere) deg frem til en finale. Vinner du finalen er du kvalifisert til neste mesterturnering.

Her er det problemene begynner. For i mesterturneringen møter du kremen av ordspillere, som spiser slike som deg til frokost. Her er det viktig at du lader opp godt ukene i forveien med riktig kosthold, rikelig med mosjon og intensiv ordspilling. De aller beste tar nemlig ikke dette så seriøst - de vet uansett at de er top guns.

ALLE spillerne du møter i mesterturneringa er langt bedre enn deg. Derfor er det viktig at du spiller kynisk, taktisk og på grensen til sleipt. Når du har passert de innledende rundene og kommet til finalespillet som tredje dårligste av de fire som går videre, møter du selvfølgelig en av de du frykter mest i semifinalen. Dette er en person som sannsynligvis har grust deg 19 av 20 ganger tidligere. Har du dagen, og han sitter og tukler med andre ting samtidig som han sitter og fniser av de dårlige leggene dine, og til alt overmål spiller uten lyd på PCen, har du en ørliten sjanse! Du vinner 2-0, og han skjønner aldri helt hva som skjedde.

I finalen møter du en du VET er skikkelig god, og som faktisk har vunnet mesterturneringen tidligere, men som du med forbauselse registrerer at du faktisk har en ålreit statistikk mot. Finalen fortoner seg jevnt, ved at det står 1-1 etter to kamper. Du tøyer litt ut før siste og avgjørende spill, klapser til deg selv og brøler til speilet "Dette fikser du! You're the MAN!"

Dessverre kjenner du panikken komme snikende i det han overkjører deg totalt i begynnelsen, med ørten bingoer, og et avansert ordforråd. Helt på slutten har du derimot flaksen på din side, får masse enkle bokstaver og gyldne muligheter! Nå kjører du på med dine ekle, smålige ord, og sperrer så godt du kan for ordtrollmannen på motsatt side av internett, og du ender faktisk opp med å vinne med ørliten margin!

Du lukker øynene, trekker pusten dypt, og slipper ut et helvetes brøl: T-SKJORTA ER MI!!!

At least, it worked for me :)

gompedyret:
Nydelig backup - vi to er kompiser!

reflex2009-06-11 23:25

HanneH: Damn :(

Den 9nde:
Det skal da ikke mer til enn blå himmel, skinnende sol og iskald utepils på Solsiden i Trondheim for å frembringe et så fårete glis :D

Totenquinne - Ikke medlem lenger2009-06-11 23:50
Antall innlegg: 3

Du er TOPPEN reflex. Ikke nok med du er god på ord, men du kan jo skrive en spenennende novelle av en kamp også.
Hva mer har du og by på?
Jeg levde meg helt inn i fortellingen din, selv om jeg er bare en peanutt.

Kirsti2009-06-12 02:19
Antall innlegg: 1946

Reflex burde jammen få en ekstra T-skjorte bare for dette! :-)

HanneH2009-06-12 09:26

Bare så synd at det minker med T-skjorter hos Aftenposten i Herrestørrelser. Så nå er vi nok nødt til å la jentene begynne å vinne flere turneringer :)

Sydsklie2009-06-12 10:37
Antall innlegg: 703

Tenk Reflex med de råeste brillene i gata og en ordspill t-skjorte i størrelse small. Det er nødt til å bli årets strandløve.

Herlig beskrivelse av mesterfinalen Reflex.

BøyermegisandenforReflex
:)

kness - Ikke medlem lenger2009-06-12 15:13
Antall innlegg: 1134

Gripende lesning, reflex! Både du og bildet ditt er stjerner på ordspillhimmelen :)

Håper du bestilte den største trøya dem har. Jeg tenkte å glede min kjære med et nytt plagg og bestilte herrestørrelse Large da jeg fikk mulighet til å velge meg en premie. Den sitter som en kondomdress og blir ikke mye brukt, gitt.

Fidelma2009-06-12 17:42
Antall innlegg: 3315

Sjiraffstørrelse?

stabur - Ikke medlem lenger2009-06-12 17:51
Antall innlegg: 423

Hylende morsomt Reflex!

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?