Spillrom
Sjiraffen | 11 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 11 |
Mobilspill
Pågående | 8 372 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
ggkkaa | 2009-06-17 20:21 | |
![]() | tid virker som tiden og antall bokstaver igjen har nesten alt å si for poengsummen... opplever gang på gang å ha mer poeng men å bli eid fordet! noen som har tips ang. dette? gjelder det bare å legge ord så fort som mulig? | |
Ø N | 2009-06-17 20:33 | |
![]() | Spill ett litt roligere spill enn Panikk. Det er vel det enkleste du kan gjøre slik at minuspoeng på tid unngås. :) | |
Ø N | 2009-06-17 21:00 | |
![]() | Når jeg ser bakover i statistikken din så er det veldig ofte tiden som knekker deg slik at det lureste du kan gjøre er å finne en hastighet du klarer uten hjelp av overtid. Start med Normal eller Hurtig. Når du behersker disse hastighetene kan du prøve deg på Stress. Når Stress sitter så øker du hastigheten enda ett hakk. Minuspoeng er din verste fiende på jevne spill så det en noe som du bør unngås. | |
HanneH | 2009-06-18 00:05 | |
![]() | Det første man bør gjøre for å prøve å vinne spill er nok som Ø N sier, man må holde seg unna minustid. I panikk og lynrask spill gir minustiden også kraftigere utslag enn på stress, hurtig og normal. Så man bør jo starte med spill man behersker hastigheten på. Selv starte jeg her inne med Normal hastighet, etter en stund så jeg at jeg hadde bra med tid igjen når spillene var slutt, og gikk ett hakk opp på hurtig, spilte så det en stund til jeg var sikker på at jeg mestrert stress. Det spilte jeg ganske lenge før jeg økte til lynrask. Var en tid oppe i panikk fart, men de siste måneden har jeg kuttet det ut og spiller nå omtrent bare lynrask, som jeg har funnet ut er det tempoet som passer meg best. Så her må nok hver og en prøve seg frem. Men for å kunne vinne må man i alle tilfelle unngå minustid, ellers bør du ha en skikkelig solid ledelse, da kan man allikvel klare det med litt minustid. Når man har spilt en stund går det fortere og fortere å se og legge ord uten at man tenker over det. Så hastigheten opparbeider man seg jevnt og trutt over tid. Lykke til! | |