Spillrom
Sjiraffen | 8 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 8 |
Mobilspill
Pågående | 8 372 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Troll-i-ord - Ikke medlem lenger | 2009-07-10 10:36 | |
![]() | Bokstav låste seg helt under spill Hei I går "låste" en av mine bokstaver seg fullstendig da jeg spilte. Var ikke mulig å flytte en "R" over på spillbrettet uansett hva jeg gjorde. Er dette kjent? Min motspiller sa det hadde hendt ham før også. Og er det noe man kan gjøre med det? Troll-i-ord | |
Glitre | 2009-07-10 10:38 | |
![]() | Det har hendt med meg også, det jeg gjør da, er å legge alle bokstavene til venstre for brikka somm ikke virker, og da trykke der du vil ha brikka, DET pleier å virke:) | |
Fidelma | 2009-07-10 11:01 | |
![]() | F5 pleier som oftest å fungere når jeg opplever slikt. | |
290533 | 2009-07-10 12:03 | |
![]() | Har hendt meg også.F5 virket ikke.Mister man poeng når man ikke får spille ferdig spillet ?? | |
HanneH | 2009-07-10 12:09 | |
![]() | Det spørs hva du mener med ikke å få spilt ferdig. Ryker du ut med maks tillatt minustid vil du nok tape en del på det. Om du holder deg innenfor tiden, og de fleste bokstaver er lagt, man passer med noen få bokstaver igjen som man ikke får lagt, da taper man ikke så mye. Du får fratrekk i poeng for de bokstavne du har igjen. Men det kommer selvfølgelgi an på om du leder eller ligger under i spillet, og på motstanders ranking. | |
cherry - Ikke medlem lenger | 2009-07-10 12:15 | |
![]() | Det samme skjedde meg i går, da jeg hadde to bokstaver igjen. | |
Alfa93 | 2009-07-10 16:19 | |
![]() | Gjør som Glitre sier, bortsett fra at dere legger de øvrige bokstavene til HØYRE for den låste, ikke til venstre;) Klikk deretter på brettet der du vil ha brikken. | |
norlar - Ikke medlem lenger | 2009-07-10 17:53 | |
![]() | Det skjedde for meg igår,men fikk ikke flyttet bokstavene nede i feltet heller.Måtte gå ut av spillrommet,og så inn igjen.Da var alt i orden. | |