Spillrom
Sjiraffen | 10 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 10 |
Mobilspill
Pågående | 8 372 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Torill | 2009-07-18 18:25 | |
![]() | ordspillblogg - hvordan kommentere? Alfa93 og Glitre har gjort en kjempejobb med å dra i gang en blogg for ordspillere. ordspillscrabling.bl...gs pot.com/ Som May Lene påpeker i en annen tråd, har den desverre den svakheten at det ikke er så lett å legge inn kommentarer om man ikke blogger sjøl. Og mange av oss ordspillere gjør ikke det. Kan dere komme med en oppskrift på en grei måte å legge inn kommentarer? Tror dette vil gjøre bloggen mer levende og engasjere flere. | |
Scrabla | 2009-07-18 18:40 | |
![]() | En annen ting som hadde vært fint var om linken til bloggen som ligger på forsiden av ordspill kunne være laget slik at den automatisk åpnet et nytt vindu. | |
Ninaxxx | 2009-07-18 18:43 | |
![]() | Tror da ikke det skal være så vanskelig? Jeg var inne på bloggen i stad, og da trykket jeg bare på overskriften om Ordspilltreffet 17.juli, og det kom da opp en kommentarboks. I min reduserte tilstand i dag, valgte jeg å holde kjeft, og jeg burde antakelig holde meg langt unna ordspilling i dag også. Makan til rankingfall! Men det var verdt det, - jeg storkoste meg! | |
awi | 2009-07-18 18:48 | |
![]() | Et lite tips til Scrabla og andre: Hold ctrl nede når du trykker på en link, så åpner den seg i et nytt vindu. | |
Scrabla | 2009-07-18 19:01 | |
![]() | Ja da, men jeg mente automatisk som andre linker i Ordspill. | |
Torill | 2009-07-18 19:02 | |
![]() | Jeg får opp boksen; Ninaxxx. Men når jeg påstår at jeg heter Torill, begynner den å protestere. Så da blir det jo til at jeg holder kjeft jeg også.... | |
Ninaxxx | 2009-07-18 19:12 | |
![]() | Hm... Jeg har nå testet 2 ganger. En gang som anonym, og en gang med ninaxxx som navn, og med www.ordspill.no som nettadresse. Funker begge gangene. Fikk riktignok hver gang beskjed om at "behandlingen ikke kunne utføres, og prøv igjen". Da jeg så trykket "Legg inn kommentar" enda en gang, så gikk den igjennom. Prøv igjen! Er ikke vant med at du holder kjeft :) | |
Torill | 2009-07-18 19:14 | |
![]() | Takk for tips, da skal jeg teste. Tale er sølv, taushet er tull! | |
Torill | 2009-07-18 19:19 | |
![]() | Hurra, det virka! Oppfordrer ordspillere til å gi respons til Alfa93 og Glitre. | |
Alfa93 | 2009-07-18 22:08 | |
![]() | Det skal være mulig å kommentere selv om du ikke er blogger... Hvis noen datakyndige kan fortelle meg hvordan man får bloggen opp i nytt vindu, skal jeg ordne det;) | |