Spillrom
Sjiraffen | 9 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 9 |
Mobilspill
Pågående | 8 372 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Paven | 2009-07-25 11:41 | |
![]() | Turneringsranking Så bra, at dere har fått det til å få turneringsrankingen på forsiden - men når jeg prøver å gå inn på den, kommer jeg bare til rankingverktøyet og ikke til selve rankingen. Så er det kanskje feil link? | |
Alfa93 | 2009-07-25 12:24 | |
![]() | Nei, det er ikke feil link. Det er forsiden. klikk "lag rankinglister" > "submit," så har du lista. Etter at du har klikket "lag rankinglister" kan du selv velge hva slags ranking du vil ha, om den bare skal beregnes ut ifra 4-bordsturneringer eller spesialbrett, eller om det du vil vite er hvor mange turneringer folk har deltatt i. Fra forsiden kan du finne din personlige statistikk. Hvis du velger "logg inn" på forsiden, men bare trykker "submit" når du blir bedt om passord, kan du også gå tilbake og se på de forskjellige turneringene. Lykke til:) | |
Paven | 2009-07-25 12:29 | |
![]() | Oi, da lærte jeg også noe nytt i dag :-) Jeg visste ikke at rankingen var så avansert og trodde at det bare gikk an å se den samlede ranking for alle turneringer. Så nå er jeg virkelig imponert :-) | |