Spillrom
Sjiraffen | 10 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 10 |
Mobilspill
Pågående | 8 311 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Ø N | 2009-07-25 20:57 | |
![]() | Startsiden på Ordspill.no består i dag av 50% luft. Startsiden på Ordspill.no består i dag av 50% luft. Er det mulig og lage den slik den var før slik at en ser hvem som logger seg inn samtidig som en ser at det kommer nye innlegg i forum og om det er ledig plass i sjiraffen uten at en må dra siden opp og ned ? Det er greit med forandringer så det er ikke det jeg mener men startsiden var mye mer praktisk før det ble 50% luft der. Er det bare jeg som er sær eller er det flere som synes dagens løsning er lite praktisk ? | |
Alfa93 | 2009-07-25 21:09 | |
![]() | Jeg skjønner ikke helt hva du mener, ØN? Kan du spesifisere hva du mener med at siden består av 50% luft? På min side har jeg bildene nederst. De må jeg scrolle litt for å se, men det har jeg jo alltid gjort... Foruminnlegg - de står som alltid øverst. For øyeblikket har vi to nyheter på forsiden. Bloggen var der først - etter mye trykk fra spillere om å få vekk den gamle nyheten. Ikke før har vi fått vekk Mesterturneringen og lagt inn bloggnyheten, så får vi ønske om å få turneringsrankingen på forsiden. Altså legger vi også det fram på forsiden. Av den grunn trenger vi jo ikke fjerne den gamle nyheten, som vel ikke har stått stort mer enn en uke. | |
Alfa93 | 2009-07-25 21:10 | |
![]() | ...Det er dessverre vanskelig å gjøre alle til lags, men vi gjør naturligvis så godt vi kan... | |
Ø N | 2009-07-25 21:29 | |
![]() | Med luft Alfa93 så mener jeg store hvite områder der det ikke er noen ting annet enn luft. Tidligere så var alt komprimert slik at vi kunne dra siden ned når vi logget oss inn så kunne den stå der. Da så vi alt bortsett fra reklamen øverst. Da var det ikke nødvendig og dra siden opp og ned slik som nå. Så spørsmålet er om det er mulig og komprimere siden igjen slik den var tidligere ? Men det er ingen stor greie for meg men siden jeg er utrolig lat og makelig av meg så............... ;) | |
Den 9nde - Ikke medlem lenger | 2009-07-26 01:55 | |
![]() | Baltez/Ø N har et poeng her. Mye luft som kunne blitt brukt til så mye annet viktig info. Feks. bingotoppen som e min favoritt... :) Hva syns dere om bingotoppen? | |
Ennja | 2009-07-26 08:21 | |
![]() | Med bingotoppen sentralt plassert, vil ein vel treffe på ENDÅ FLEIRE som nyttar bingoprogram når dei spelar. Forb... irriterande, spør du meg!!! | |