Spillrom
Sjiraffen11
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede11
Mobilspill
Pågående8 304

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
snowjoy2009-08-03 18:41
Antall innlegg: 11

Internettproblemer

Hei, logget meg på et spill med Elsemarie ca kl 1550 i ettermiddag.

Etter å ha spilt noen få minutter, datt hele Stokke her hvor jeg bor ut fra internett. Dette gikk jeg ned 91 poeng på.

Fryktelig ergelig, jeg mener en ting er og tape en kamp, men når internett detter ut i 3 timer i hele Stokke er dette uforskyldt.

Jeg har et ganske dyrt abbonement hos Canal Digital, men allikevel skjer dette til stadighet.

Jeg har nå gått mye over 2000 kamper og har aldri trukket meg fra en eneste kamp, men står allikevel med ganske mange avbrutte kamper pga internettproblemer.

Hallo, er det ikke noe å få gjort med dette, føles fryktelig urettferdig (i dette tilfelle meg), også urettferdig for den som FÅR 91 poeng gratis uten å ha vunnet kampen.

Med vennlihg hilsen
Snøfrid Sjølander / snowjoy.

May Lene - Ikke medlem lenger2009-08-03 18:43
Antall innlegg: 614

Bytt internettleverandør :)

Scrabla2009-08-03 18:44
Antall innlegg: 2275

Det er nok ingen ting å gjøre med dette selv om det er ergelig. Hvis det noen trøst kan jeg fortelle at det har skjedd meg flere ganger og for mange andre. Min erfaring er at man etter en stund spiller seg opp igjen på en gjennomsnittsranking.

MyRuin2009-08-03 19:09
Antall innlegg: 201

ordspill har ikke mulighet til å forstå hvilke spill noen velger å avslutte selv, eller hvem som blir avsluttet på grunnlag av slike ting som du har opplevd..

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?