Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 244 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
pelna | 2009-08-14 09:30 | |
![]() | Uvenneliste hvorfor ikke det? vi kan jo legge til brukere på vennelista vår. Hvorfor kan vi ikke blokkere spillere vi ikke vil spille mot? Alle har jo noen de ikke vil spille mot, ikke sant? Hva er feil med det? Det er jo helt normal i f.eks. forskjellige chattrom Vil noen kjefte på meg nå? No problem :) Synes dette stedet er noen ganger altfor hyggelig med så mange snille og hyggelige mennesker med bare gode tanker... kom igjen hvis litt følelser... :) | |
Smarten T | 2009-08-14 10:24 | |
![]() | jeg er vel for, men det kan gi en litt negativ stemning. | |
indolent | 2009-08-14 10:36 | |
![]() | hvordan det? trenger noen andre å se den lista? | |
pelna | 2009-08-14 10:40 | |
![]() | Jeg er ikke redd å være litt negativ :) Ikke redd heller å si ærlig at jeg blir sint for hver bingo motstander lager og dri...tsur når jeg taper... :) sånn er jeg bare. hvorfor må jeg være glad for det da? Hadde bare vært mye enklere å blokkere noen i stedet av å lage egne svartelister eller til og med huske alle navn i hodet :) | |
pelna | 2009-08-14 10:42 | |
![]() | hvorfor noen skulle se profilene jeg har blokkert? | |
miamaria | 2009-08-14 10:46 | |
![]() | de du blokkerer kanskje? | |
Boblefis | 2009-08-14 11:09 | |
![]() | jeg kan gjerne være den førte uvennen din... | |
Boblefis | 2009-08-14 11:09 | |
![]() | jeg kan gjerne være den første uvennen din... | |
Ø N | 2009-08-14 11:12 | |
![]() | Noen debattsteder har denne funksjonen men mitt inntrykk er at dette i liten grad blir brukt. En blokkert person ser du ikke innleggene til noe som er svært upraktisk hvis vedkommende deltar i en debatt du selv deltar i da sammenhengen i denne debatten fort blir borte hvis noen innlegg mangler. Den eneste fordelen jeg kan se på slike steder er at vedkommende person ikke kan kontakte meg på privat meil. Men hvem skal vi blokkere ute på en spilleside som ordspill ? Skal vi blokkere ute de vi ikke greier og vinne over eller hvis vi opplever at noen legger bingoer ? Denne blokkeringen blir jo unødvendig om vi treffer på en spiller som er ukoselige i Chat eller i PM da disse bare rapporteres over til Spillvert/Forumvert så blir dette løst av en av disse ? Den eneste funksjonen jeg kanskje savner her inne er muligheten til og skru av Chat under spillingen da det en gang i blant ikke er ønskelig og snakke mens en spiller. | |
liselotta | 2009-08-14 11:13 | |
![]() | stemningen er jo tidvis ganske amper allerede, så hvorfor ikke? | |
miamaria | 2009-08-14 11:22 | |
![]() | tenk dere inside-konkurranse kverulanter imellom: hvem har den lengste u-venn-lista?! | |
Terapeuten | 2009-08-14 13:44 | |
![]() | Fint:-) Lag ikkevennelisten du :-) Snart har du ingen å spille mot da:-) | |
pelna | 2009-08-14 14:04 | |
![]() | noen skjønner ikke helt hva jeg mener eller har aldri chattet i et chattrom. Der kan du f eks velge å blokkere en eller annen person. I praksis betyr det at den personen aldri "ser" deg når du logger inn. så enkelt er det. | |
HanneH | 2009-08-14 14:08 | |
![]() | Har hørt om noen som er her inne som bruker vennelisten som uvennliste. Da legegr de inn kun de som de IKKE vil spille med på den listen. Kan jo være ett alternativ. Men at det komemr en funksjon her inne som gjør at du kan blokkere andre spillere, vel det tror jeg ikke. Står vel i så fall langt nede på ønskelisten til administratorene det :) | |
liselotta | 2009-08-14 14:28 | |
![]() | ang ønskeliste; blir det noe blindebukkspill? | |
HanneH | 2009-08-14 14:39 | |
![]() | Har nok ikke fått tilbakemeldinger på det heller fra Sverige, så jeg tviler litt. | |
Inger M | 2009-08-14 20:05 | |
![]() | Synes mye av sjarmen er å spille med både dem i like og dem i ikkje er sååå begeistra for. De i ikkje e så begeistra for gir meg ekstra gøts og vilje til å prøve å vinne over dem. Ikkje lag uvennliste!!!! | |
Torill | 2009-08-14 20:17 | |
![]() | Hvis noen har lyst på en liste med uvenner, kan de ikke heller få seg det på et av nettstedene som har et slikt tilbud??? | |
Ø N | 2009-08-14 21:18 | |
![]() | Nysgjerrig som jeg er så lurer jeg fælt på pelna hva som skal til for og havne på uvennlista di. Kan du eller noen andre som ønsker en slik funksjon komme med en beskrivelse på hva som er kriteriet for og havne der ? | |
cammie | 2009-08-14 22:57 | |
![]() | Jeg trenger ingen uvennliste, og vil heller at administrator skal bruke tid på å endre noe annet for ordspill :) | |