Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 244

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
heisan0002009-09-05 14:14
Antall innlegg: 20

kompatibilitetsvisning
når eg går inn i eit spillrom kommer ingenting fram ,det står berre at ordspill.no kjører no i kompatibilitetsvisning.kv a vil det seie egentlig.kva trenger man da for å spillle?

baltez - Ikke medlem lenger2009-09-05 14:35
Antall innlegg: 1398

Når det kommer opp trykker du bare Ctrl og F11 på keyboardet ditt. Da kommer spillrommet opp som normalt, og du kan sette igang å spille!

twiver2009-09-05 14:48
Antall innlegg: 3469

Nå tuller du vel igjen baltez :)

fredmol2009-09-05 14:51
Antall innlegg: 147

Regner med du bruker Internet Explorer 8. Prøv å trykke knappen rett til høyre for adresselinja, se om det hjelper.

twiver2009-09-05 15:20
Antall innlegg: 3469

Det var nok et bedre råd ja :)

heisan0002009-09-14 21:27
Antall innlegg: 20

tusen takk for tipset fredmol ,strevde lenge med å få det til å fungere ,men det gjekk til slutt.

vivi562009-09-14 21:43
Antall innlegg: 62

JEG BLIR SÅ LEI MEG .flere ganger denne uka og også tidligere.så har spillet stoppet helt opp,sende melding til motspiller går heller ikke,
senest nå i kveld så stoppet det ,det blinker røde minustall under total på motspiller. men det er jeg som mister poeng,hvgjør jeg nor feil eller, synes dette er veldig kjedelig sist gang jeg spurte ,så fikk jeg til svar at jeg måtte spille meg oppover med poeng igjen.men det går jo ikke når spillet bare stopper opp uten at jeg vil det sorry at jeg maser.men syns egentlig at ordspill er veldig morro .og vil gjerne fortsette med det.men det stopper seg jo selv.når poengskalaen bare går nedover og nedover . håper på et positivt svar.

eterem2009-09-14 22:19
Antall innlegg: 1882

Skjønner frustrasjonen din, vivi56. Ikke noe gøy når alt "henger" og man taper masse poeng, de fleste har opplevd det. Høres ut som at du opplever det til stadighet?

Jeg er ganske sikker på at feilen ligger hos deg, og ditt nettverk. Har du oppdatert Adobe Flash? Det er et veldig viktig med en oppdatert versjon av dette programmet for å kunne spille Ordspill. Små "hikk" på linjen (som du ikke merker når du surfer på andre nettsider) vil kunne ødelegge spillet ditt på Ordspill.

Et tips som ofte fungerer er å bytte nettleser, mange brukere synes at Mozilla Firefox fungerer best.

Det finnes også noen tips under Vanlige spørsmål, se da på svarene til den første kategorien som heter installasjon og feilsøking.

Hvis du ikke får det til å fungere får du ta kontakt igjen, kanskje en av de flinke mannlige vertene har noen flere tips til deg.

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?