Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 244 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Tredis - Ikke medlem lenger | 2009-09-06 22:53 | |
![]() | jeg strever Midt i ett spill får jeg problem med å legge ord, trykker på legg og ingenting skjer??? enkelte ganger får jeg beskjed om at spillet ikke svarer og jeg må gå ut av spillet og så inn igjen. Min motspiller har ikke noe problem, er det da min pc som holder på å klikke eller? Jeg bruker opp all min tid og har tapt mange spill i det siste...veldig stressende...er det noen av dere eksperter som kan hjelpe meg? | |
Liddell | 2009-09-06 23:07 | |
![]() | Er flere ting det kan være, f.eks dårlig internettforbindelse. Men det kan også være programvaren på din maskin. Prøv følgende, og se om det blir bedre da. 1. oppdater Flash her: get.adobe.com/flashplayer / 2. oppdater Java her: www.java.com/en/down...ma nual.jsp 3. Prøv en ny nettleser, f.eks Firefox. Den finner du her: firefox.no/ | |
Duppedingser | 2009-09-06 23:07 | |
![]() | Det har seg slik at java og flash (som i dette tilfellet) har aldri vært 100% kompatibelt med alle typer operativsystemer og nettlesere, spesiellt microsoft, slik at problemer vil alltid oppstå en gang i blant på de fleste maskiner. Det funker 99% av tiden men den ene prosenten som lager krøll har eksistert lenge. På samme måte som at en bil ikke er absolutt feilfri hele tiden. Vedlikehold av datamaskinen hjelper selvsagt, og forebygger de fleste problem. Cleaner er iallefall ett nyttig program brukt av mange og man trenger ikke være ekspert for å bruke det. www.ccleaner.com/ | |
Tredis - Ikke medlem lenger | 2009-09-06 23:27 | |
![]() | Tusen takk for hurtig svar, skal prøve ut dette i morgenkveld. No er det sengetid for meg. Håper at noe av dette funker, men maskina er treg ellers også, så det er kanskje dårlig vedlikehold.....den tok jeg til meg og skal bli flinkere......i morgen, imorgen ,men ikkje i dag. God natt | |