Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 244

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Moostar2009-09-20 11:38
Antall innlegg: 121

Kan det vennligst bli slutt på...
...alle deisse dagene hvor Ordspull blir stengt for oppdatering ? - jeg får så veldig abstinenser uten,hehe.

HanneH2009-09-20 11:41
Antall innlegg: 2290

Skal love deg i går var du ikke alene om de abstinenesene. Den timen de hadde antydet mellom 12-13 ble utrolig lang, men som med alt annet i dataverden, dukker det opp problemer der kan det nok bli full stopp noen ganger :)
Men nå er det heldigvis oppe og går igjen, og vi har ikke flere varslede stengninger foreløpig så jeg håper det blir en stund til neste gang :)

Scrabla2009-09-20 11:46
Antall innlegg: 2275

Du er ikke alene, hvis det er en trøst. Jeg sjekket ordspill.no ca. 8 ganger i går før jeg kom inn. Etterpå fikk jeg vite at det var småtteri i forhold til noe som hadde sjekket så mange ganger at de hadde kommet ut av tellinga.
Kanskje vi skal be spillutviklerne om å lage et "nød-ordspill" på en annen server mens vi venter:)

Moostar2009-09-20 11:53

Hearhear, Scrabla !!!! Nød-ordspill, jaaaa !

twiver2009-09-20 12:10
Antall innlegg: 3469

i det minste synes jeg de kan legge ut noe på aftenposten.no.
Noe om hva de holder på med, problemer de får, ca hvor lang tid det vil ta etc....

Valpen2009-09-20 12:19
Antall innlegg: 448

twiver - det synes jeg ikke de behøver. Vi har fått en forhåndsbeskjed og må da kunne forholde oss til det.

Du hadde en gyllen anledning til å la Ordspill være Ordspill og fylle dagen med noe annet hyggelig. Leser jeg mellom linjene dine at du er blitt for avhengig av Ordspillet?

En ting er jeg enig med deg i: De kunne sagt noe mer om etc :)

Moostar2009-09-20 12:43

Jeg er garantert avhengig :) Morgenkaffen er IKKE det samme uten 12 runder Ordspill, lunsjbrødskiva smaker IKKE like godt uten Ordspill på (i tjukke lag) og hvis været er skikkelig dårlig og alle andre ting er gjort unna - da VIL jeg spille Ordspill. Ok- innrømmer også at jeg lar Ordspill gå foran plikter innimellom.

Men jeg sitter i det minste ikke foran TV´n .

twiver2009-09-20 13:07
Antall innlegg: 3469

Valpen - for det første...JA jeg er avhengig :)
for det andre - såvidt jeg kan erindre så var det sagt at ordspill skulle være nede 1-2 tmer midt på dagen, noe som slett ikke var tilfelle. Derfor hadde det vært greit med en orientering.
For det tredje - ja jeg fylte dagen med noe annet som også var veldig koselig :)

Moostar - vi er nok ganske like :) Ingen skal beskylde oss for å se mye på tv nei :)

miamaria2009-09-20 18:19
Antall innlegg: 1002

kremt.... jeg har helt sluttet å se på tv.
men fra pc-plassen har jeg god kikk til tv-skjermen, så det glir vel noe inn likevel. radio passer meg veldig bra! har ca en i hvert rom i begge etasjer!

Bygdetulling2009-09-20 20:04
Antall innlegg: 7

Vet ikke om det var varslet noe nedetid i dag,men i dag var plutselig ordspill nede. Og det midt i ett spill. Det var skikkelig kjipt.

HanneH2009-09-20 21:11
Antall innlegg: 2290

Det at Ordspill gikk ned i dag har desverre ikke vi spillverter fått beskjed om heller så den kunne vi ikke varslet. Men det skjer nok en og annen nedkobling av Ordspill som ikke er forutsigbar det er bare noe vi må regne med fra tid til annen.
Det er klart det er kjedelig for mange som muligens er mitt i spill, men det er nok noe vi alle opplever en og annen gang, om det kan være noen trøst :)

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?