Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 244 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
pemi18 | 2009-10-11 19:58 | |
![]() | barn? jeg lurer på om det finnes et spillrom for bare barn? dette er jo en side for alle aldere er det ikke? | |
mammatilto | 2009-10-11 20:02 | |
![]() | get er noen stygge ord ute å går, med tanke på at det er barn her inne | |
Scrabla | 2009-10-11 20:03 | |
![]() | Det er ikke eget spillerom, men ofte er flodhesten tom og barn kan avtale å spille der. | |
pemi18 | 2009-10-11 20:53 | |
![]() | TAKK | |
Dadadao | 2009-10-12 00:17 | |
![]() | Hvorfor ikke reservere ett, så de føler seg velkomne? Det er jo bare å bytte navn på ett av rommene, til f.eks 'barnerommet'. Spilte mot et barn i dag, og han eller hun fikk jo grundig bank, og gikk lei og overlot spillet til mamma. Man blir ikke ordspillentusiast på den måten, så det bør bli enklere for ungene å finne passende motstand. | |
Kirsti | 2009-10-12 00:51 | |
![]() | Det har vært diskutert mange ganger - og hovedargumentet imot å ha et eget barnerom er at man ikke vet og ikke kan kontrollere om de som utgir seg for å være barn, faktisk er det. Det finnes mange syke mennesker der ute ... og et eget barnerom her inne kan være en egnet arena for dem. Glem heller ikke at noen av de beste spillerne her faktisk er barn og ungdommer. De får i alle fall passende motstand i alle spillrom! | |
mammatilto | 2009-10-12 17:27 | |
![]() | fritt for stygge ord,de er barn | |
Valpen | 2009-10-12 18:58 | |
![]() | mamma da - de kan flere slike enn deg | |
angry-shoes - Ikke medlem lenger | 2009-10-12 20:42 | |
![]() | "fritt for stygge ord,de er barn" Hva er det du så hjelpeløst prøver å si? | |
Dadadao | 2009-10-13 06:09 | |
![]() | Barn er på nett uansett, på de ymseste arenaer, så det argumentet holder ikke vann såfremt det da ikke er spesielt mange syke mennesker på ordspill. Er det det? Er det tvilsomme nerder med pedofantasier jeg spiller mot? Ja, ja, interessant, men jeg tror jeg tar sjansen og lar barna mine spille her likevel (og håper de plukker opp noen stygge ord, det kan man fort få bruk for). Jada, trymare klarer seg helt greit uten, men om det kunne glede noen tiåringer er det verdt å prøve. Romma står jo stort sett tomme. | |