Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 217 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
fredval | 2009-10-16 15:41 | |
![]() | Endring!!! Kan jeg endre brukernavnet mitt, og evt hvordan? Det gikk litt fort når jeg meldte meg inn. Har ikke lyst til å bruke mitt priv. navn lenger. | |
gompedyret | 2009-10-16 15:48 | |
![]() | Velkommen til ordspill! Det er dessverre ingen (enkel) måte å endre brukernavn på. Det letteste for deg er rett og slett å opprette en ny profil og slette denne. | |
Fidelma | 2009-10-16 16:25 | |
![]() | Så lenge spillvertene kan pålegge medlemmer å bytte upassende brukernavn er det tydeligvis ikke umulig å få til. | |
twiver | 2009-10-16 16:33 | |
![]() | eller kanskje spillvertene stenger brukere med upassende navn og ber de åpne en ny bruker...... Ikke vet jeg, men det er jo en mulighet :) | |
Valpen | 2009-10-16 16:57 | |
![]() | ber de? ingen som ber her | |
gompedyret | 2009-10-16 20:53 | |
![]() | Fidelma: Jø og fyse! Det har du selvsagt rett i. Jeg tenkte rett og slett ikke på det, må nok riste løs litt rust. Twiver: Vi har muligheten til å pålegge brukere å skifte nick uten at vedkommende må stenge kontoen sin. Fredval får en melding. :) | |
Trond-Finn - Ikke medlem lenger | 2009-10-16 21:11 | |
![]() | jeg har også lyst til å bytte navn! | |
Gjerdis | 2009-10-16 21:26 | |
![]() | jeg også... kan du sende mld til meg også?? | |
gompedyret | 2009-10-16 21:48 | |
![]() | I utgangspunktet er bytte av brukernavn noe spillvertene er restriktive med å tilby, blant annet for at det skal bli minst mulig "identitetsrot". OM noen ønsker å bytte brukernavn tar man det IKKE i forum. Man kan sende en privat melding til en av spillvertene, og man bør oppgi en god og saklig grunn. "Fordi jeg vil det" er ikke god nok. :) Tråden stenges fordi fredval har fått svar på det hun lurte på. | |
Diskusjonen er arkivert og ikke åpen for nye innlegg.